גורני דיגיטל מצטרפת למאבק ומקימה אוהלים ווירטואלים

מתוך הפעילות של גורני דיגיטל
מתוך הפעילות של גורני דיגיטל

משרד הפרסום גורני דיגיטל, יזם מהלך פרסומי בהתנדבות על מנת לאפשר לעוד קהלים, להשתתף במאבק הציבורי דרך האינטרנט ולהשמיע את קולם. הרעיון בבסיס הקמפיין הוא לאפשר לכל אדם להקים אוהל וירטואלי על גבי מפה, בכל מקום בארץ, ולהביע את המחאה שלו באופן אישי וחברתי. לשם כך הוקם אתר תחת הדומיין www.tentent.co.il (תן אוהל – קליק לבאנר) ובאמצעות הטכנולוגיה של פייסבוק וגוגל מפות שהוטמעה בו מתאפשרת שיתופיות והעברת מסרים בין הגולשים.

מתוך הפעילות של גורני דיגיטל
מתוך הפעילות של גורני דיגיטל

הקמפיין הושק תחת המסר 'במאבק על הבית אפשר להשפיע גם מהבית' ובאנרים לקידומו יעלו באתרי האינטרנט הגדולים בישראל אשר נרתמו לכך התנדבות: ynet, וואלה, דה מרקר, עכבר העיר, הארץ, winwin, מאקו, יד2. בנוסף, לצד הקמפיין יוצב מסך דיגיטלי בשדרות רוטשילד ויציף את המסרים של הגולשים מאתר הפעילות ישירות אל המסך. בנוסף פוסטרים עם קוד לסריקה בטלפונים סלולרים חכמים יתלו על גבי העצים בשדרת רוטשילד, ויזמינו את הציבור להצטרף למהלך הקמת האוהלים הוירטואליים.

לדברי איתי אלון, סמנכ"ל הקריאייטיב של גורני: "הפעילות בזירה הדיגיטלית אינו מחליף את הירידה אל השטח, אבל היא בהחלט חורשת וזורעת את הקרקע לשינויים חברתיים ומהפיכות בעולם החדש. אני שמח על הזכות לקחת חלק בתהליך הזה, ובהעצמת הקול החברתי במימד הוירטואלי".

ערן גרינברג, מנכ"ל גורני: "הקמפיין שיצרנו הוא עוד שופר להגברת ההד ציבורי, ועוד כלי לביטוי המחאה. לדעתנו צריך לאפשר לעוד מאות אלפים להשמיע את קולם ולבטא את הזדהותם, גם אם הם מחליטים לעשות את זה מהמשרד, מהבית או מהסלולר".

קרדיטים
משרד פרסום: גורני דיגיטל סמנכ"ל קריאייטיב: איתי אלון ניהול פרויקט: רן קונסט קופי: יניב מילנרסקי טכנולוגיה: אמיר קונסט הפקת סלולר: on the mob מסך מסרים: ctv

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

22 תגובות לפוסט

22 תגובות

  1. [Comment ID #75769 Will Be Quoted Here]

    אז תרד לשטח ותחווה את הפרוייקט הזה גם שם. מבטיח לך הפתעה.

  2. בבחירות האחרונות, ערן ארדן ב GI עשה לציפי ליבני את הפגנה שלמה ברשת, בערך עם אותו עיצוב כמו פה רק בצבעי קדימה. אז זה היה סבבה, כי הכל היה בחיתוליו. היום זה חסר רלוונטיות, אנשים סוף סוף יוצאים לרחובות, אז תעשו כלים דיגיטלים שנותנים לי אפשרות לבוא לידי ביטוי בחוץ, איפה שכולם!

  3. נראה לי שגרינברג קרא את הפוסט על "אחת שבולעת" והחליט לכבוש את המקום השלישי ברשימת המטקבקים, אחרת אני לא ממש מבין את עודף הזמן שלו בתגובה אישית לכל אחד ואחת.

    אהה – וערן – מציע לך להיזהר מהרעפת אהבה על כל מי שאתה פוגש באינטרנט. יש פה מלא נוכלים 😀

  4. אני בעיקר לא מבין את התגובות המתנשאות של ערן גרינברג. חלק מהתוכן של התגובות שלו הוא לעניין אבל הניסוח מתנשא וזה לא נעים לראות.

  5. אני חייב לציין משהו מעניין בכל הסיפור הזה. יש אווירה מאוד חזקה של מעורבות. אנשים באמת מתעניינים מה סל הקניות שהאו"ם ציין כסטנדרט, אנשים באמת מתעניינים בצרות של אחרים, ובאמת מבינים שקשה לחיות פה בעיקר לצעירים בגילאי השלושים ושלגיטימי לזעוק על כך. יש אווירה של לצאת לרחובות, ועם זאת לא להזיק, לא לשבור, משהו מאוד רך, ועם זאת מלא תשוקה. כל האינטרנט מלא בכתבות על כך, העיתונים, זה הפך להיות מעניין את כולם. לא כי זה טרנד. אלא כי זה עלה למודעות שמותר להגיד שקשה לי.
    אני חושב שמדובר בתהליך חיובי מאוד.
    לעניין הפרוייקט למעלה, קודם כל, באמת יש הרבה שמזדהים עם מקימי האוהלים ואפילו שנמצאים באותו מצב, אבל לא יכולים לצאת לרחובות, למשל כמוני שיש לי שלושה ילדים, אחת מהן תינוקות בת שלושה חודשים. אז שמתי אוהל על המפה הוירטואלית. האינטרנט זו זירה תקשורתית, המחאה נמצאת גם כאן. לדעתי היא לא מסרסרת אלא מגבירה ומשפיעה.

  6. [Comment ID #75697 Will Be Quoted Here]

    תקרא עד הסוף, או אפילו את ההתחלה.
    יש אנשים שלא יכולים להגיע[Comment ID #75698 Will Be Quoted Here]

    אל תגזים צציק, אנחנו לא עד כדי כך טובים, תתעורר

  7. וינט היא של נוני מוזס- נתן מדיה חינם
    nrg של נוחי דנקנר- נתן מדיה חינם
    דה מרקר של עמוס שוקן- נתן מדיה חינם
    מאקו של מוזי ורטהיים- נתן מדיה חינם
    כבר הבנת שאין קשר או להמשיך. אני אוהב אותך שאיכפת לך. גם ל-40 עובדים גורני איכפת ואני אוהב אותם

  8. צריל לסתכל על העולם בצורה מושכלת- לשמחתנו אלפים עושים פעיעלות אקטיבית ויוצאים לרחובות. אנחנו רוצים לאפשר למאות אלפים אחרים גם להצטרף בדרכים שמתאימים להם.

  9. [Comment ID #75714 Will Be Quoted Here]

    צריך להיות כלומניק כדי לתרום, לא הבנתי? יש לנו 40 עובדים, מלא חברים מלאי כישרון שמוכנים לעשות מעשה. אם אתה רוצה גם לשים יד במאמץ הזה ולנצל את הכישרון שלך בצורה יותר חיובית מאשר טוקבקים- צלצל אליי 0548300400. אוהב אותך

  10. [Comment ID #75707 Will Be Quoted Here]

    אם כתבת גם לערן גפן אפס בטוק בק כשהוא התנדב לקמפיין גלעד שליט- אז אני מרגיש נוח עם שם התואר הזה. אהה- ואני אוהב אותך.

  11. [Comment ID #75705 Will Be Quoted Here]

    אנחנו מרוויחים, אנחנו מצליחים, אנחנו עובדים עם עשירים בדרך כלל, ולא אין לנו בושה. בושה זה לגנוב, לרמות, לסחוט. אני אוהב אותך

  12. אין ספק שזה מריח לא טוב. אם כבר לעשות מהלך שברור שמנסה לתפוס רוח גבית מהמאבק אז לעשות משהו עם ערך, שיעזור. בטח ובטח אם היוזם הוא גוף כמו משרד פרסום וממש לא משנה מי הלקוחות שלו. קוראים לזה מודעות עצמית.

  13. גרינברג, אין לך בושה?? אתה קופץ על המחאה המופלאה הזאת כשהכסף שלך מגיע מ-"הוט" וקבוצת פישמן וכל שאר המאפיונרים המושחתים האלה שגובים מהציבור סכומים יותר גבוהים מבכל העולם.

    בוא תעשה אתר שמאפשר להתנתק מהוט בלי לשלם להם קנס דרקוני? אז נודה לך מאוד
    עד אז אתה אפס

  14. [Comment ID #75697 Will Be Quoted Here]

    צודק במאה אחוז!
    המחאה האמיתית היא בחיים האמיתיים ולאתר כזה אין שום תרומה חוץ מניסיון לתת קצת יח"צ למשרד.

  15. dislike. זה רק יתן לאנשים את התחושה שהנה הם עשו משהו בלי לצאת מהבית. זה יגרום להם להרגיש הם מילאו את חובתם המחאתית מבלי במקום שיקומו וילכו לצעוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים