קונדום לפני סקס – sex :: סקס :: xex

מזבלה

שלמור אבנון עמיחי והוועד למלחמה באיידס רוצים SEO Lions בפעילות קהילתית שהעלו לרשת תחת המסר 'קונדום לפני סקס'. מטרת הפעילות היא למצב באופן אורגני את האתר 'קונדום לפני סקס' במקום הראשון בחיפוש אחר המילה 'סקס' במנוע החיפוש של גוגל. רוצים לסייע לשלמור אבנון עמיחי לזכות באריה סקסי בקטגוריית הפרסום הקהילתי בפסטיבל קאן הקרוב? לנקקו מהאתר / בלוג שלכם לאתר של הפעילות תחת המילה 'סקס', חפשו בגוגל אחר 'סקס' והקליקו על הקישור לאתר (לפחות פעם ביום – כרגע תוצאה 34 בגוגל) והפיצו את הבשורה במדיום החברתי – קונדום לפני סקס. סקס זה טוב לכם, סקס זה טוב גם לכן, סקס זה טוב לכולם, תעשו סקס, אבל רק סקס, סבבה סקסים? סקס.

קונדום לפני סקס - סקס - SEX - XEX
קונדום לפני סקס - סקס - SEX - XEX

מתוך האתר: אם הגעת לכאן, יש לך תפקיד. אם בכל פעם שמישהו יחפש סקס הוא יקבל תזכורת לקונדום, נוכל לגרום ליותר אנשים להתנהג באופן אחראי. איך בדיוק נעשה את זה? נעזור לאתר הזה להיות הגדול בתחומו. המטרה: להיות מספר אחד! למה זה חשוב? נכון להיום, כל צעיר רביעי בישראל בגילאי 18-24 מוותר על הקונדום גם בסטוצים. התוצאה: עלייה תלולה במספר ההדבקות החדשות ב-HIV ובמחלות נוספות המועברות במין. הוועד למלחמה באיידס רוצה להזכיר שסקס עם קונדום זה חיים בלי HIV! בעזרתך, נוכל להעביר את המסר להרבה יותר אנשים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

8 תגובות לפוסט

8 תגובות

  1. [Comment ID #67010 Will Be Quoted Here]

    טוב.. קריאיטיב זה לא מתמטיקה, אני מניח שאני פשוט לא מסכים איתך. 🙂

  2. [Comment ID #67002 Will Be Quoted Here]

    זה רעיון קייסים. זה מסריח מתחרויות. מילא SDIA שהוא מזויף ואף אחד לא שמע עליו – שם הרעיון מבריק. פה זה ניג'וז מטרחן של חבורת נודניקים. פה זה רעיון כל כך בייסיק שבא לבכות כבר מהתגובות האלה שלכם.
    שלא לדבר על זה שאף אחד לא מחפש SEX בגוגל חוץ מילדים בני 5 שהגיעו הרגע לכדור הארץ משבתאי ומחפשים 'תמונות של ערומות'.

  3. סיוט.
    זה בעיקר יכניס לתודעה את המילה 'עינוי פיקטיבי שגורם לך להתגרד' לפני המילה 'שלמור' בגוגל.
    אמן וגוגל העולמית תסמן אותם על הפעילות ותמחק אותם מעל פני האדמה, בעזרת ענן מיחשוב שיוריד גשם חומצי על רוזניס.
    חלאס כבר.

  4. שוב נראה כמו רעיון מדהים. אני מקווה שהפעם הם באמת יצליחו לבצע אותו כמו שהם מציגים אותו ולא יסתפקו בסטדי קייס מבית האחים גרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים