זעם ברשת: האם רשת קדס מעודדת פדופיליה? דוגמנית קטינה מוצגת כבת 21

רשת קדס
רשת קדס

מודעה פרסומית של חברת האופנה 'קדס' של חברת לירם אקסלוסיב 86, מעוררת היום את זעמם של גולשים רבים ברחבי הרשת החברתית 'פייסבוק'. במודעה, שעלתה הבוקר (חמישי) לעמוד הפייסבוק של חברת האופנה, אשר בין היתר מייצרת גם ליין ייעודי לילדים (קדס kids), נראות שתי דוגמניות צעירות; נטע מרק וניקול שכטר בביגוד מינימאלי ובפוזות מפתות. לאור התגובות הנזעמות, הסירה החברה את התמונה, אולם בהודעת ההבהרה שהתפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה (קליק לסטטוס), נפלה החברה בלשונה כשטענה כי הדוגמניות בנות 21. מבדיקת NRG בנושא עולה כי הדוגמנית נטע מרק בת 18.5 ואילו ניקול שכטר תחגוג 18 רק בעוד כחודשיים.

תקציבי קבוצת קדס מתחלקים בין מספר משרדי פרסום, ביניהם פרסום אברהם ומשרד teenk (טינק) של יניב ויצמן.

Keds
Keds

בעמוד הפייסבוק של חברת קדס נכתב: "חברים יקרים, נוצרה פה סוג של אי הבנה מצערת שנוצרה על ידי הגולשים. התמונה שעלתה ברשת, אינה קשורה לרשת קדס קידס. לידיעה, רשת קדס קידס מפרסמת בכל המדיות לאורך כל השנים, ודואגת שהפרסומים הנ"ל ישמרו על צניעות וכבוד הילדים וברוח ילדותית ולא בוגרת ובטוח ללא מסרים מיניים. כך נהגנו מאז ומתמיד וכך ננהג בעתיד. למען הסר ספק, התמונה שפורסמה הינה עבור המותג KEDS נשים, שהושק בישראל בתחום הסניקרס והביגוד במרץ האחרון, העיצובים הינם חלק מקולקציית החוף שצולמה על דוגמניות בנות 21. קהל המטרה עבורו פרסמנו את הפרסומת הזאת הינו נשים בקבוצות גיל 18-24 ותחת המותג KEDS ולא קדס קידס. שוב נבהיר שבשום אופן התמונה אינה חלק מפרסום רשת קדס קידס ואינה קשורה לילדים. צר לנו שהפרסום יוחס לרשת קדס קידס, דאגנו לעדכן במסרים אישיים ברשת את הגולשים ולהעמיד אותם על טעותם. בתודה רשת קדס קידס."

קמפיין הקיץ של רשת האופנה קדס מעורר זעם ברשת
קמפיין הקיץ של רשת האופנה קדס מעורר זעם ברשת

חלק מהתגובות ברשת:

אידה מרקוביץ'
אידה מרקוביץ'
יואב בן פורת
יואב בן פורת
מוטי גולדברג
מוטי גולדברג
Oshrit Navarra
Oshrit Navarra

Roey Taub // "שיטה חדשה שקוראים לה "קידום שערורייתי". מוצר + פרובוקציה בקהל היעד = חשיפה והצלחה. מבחינת קדס הם יודעים בדיוק לאן הם מכוונים והם תכל'ס כבר עשו את שלהם, גם תביעה נגד הורדת הפרסומת לא תפגע מרווחים שכבר נוצרו מהשערורייה – ככה שזה "וין וין סיטצ'ואיישן." לדעתי זה רק זמני, עסקים כאלה המנצלים את כוח ההמון לרעה לא יחזיקו הרבה בעולם החדש…"

Merav Zaks Portal // "חברת קדס – בואו נניח שחלה טעות והפרסומת שלכם שנראית כמו כרזה למועדון פדופילים אכן בטעות יסודה ושהיא אינה קשורה אליכם בכלל, אבל בכל אופן חברת קדס מזוהה בארץ כמעט רק עם החברה שלכם ולכן טובתכם, כמו גם טובת הילדים שלנו, דורשת שתדאגו להוריד אותה מכל פלטפורמה אפשרית."

Elinor Leza // הפרסומת החדשה שלכם – פשוט תתביישו שזה מה שאתם מעבירים לילדות ונערות (וגם לילדים ונערים) מי שקונה אצלם פשוט מעודד פדופיליה/ אירוטיקה בקרב קטינים. גועל נפש בושה".

Inbal Avitan // כניראה לא מובן כמה אני מאוכזבת מהשירות המזעזע שלכם אל תשלחו לי יותר הודעות פרסומת וגם לא מכתבים הביתה תמחקו אותי מרשימת חברי המועדון שלכם אני כבר לא קונה אצלכם! ראו הוזהרתם פעם הבאה תקבלו תביעה!".

Carmel Eytan // "המותג Keds נמחק היום הזה מרשימת האופציות לקניה לי ולמשפחתי. סלקו לאלתר את מודעת התועבה הפדופילית שלכם משדה הראיה שלי ושל עוד המוני צרכנים פוטנציאליים שחושבים שחציתם את כל הקוים האדומים".

Mordechai Vaknin // "לא מספיק שהפרסומת שלכם פשוט זנותית ומתחת לכל ביקורת ולא משנה מה הקהל יעד. אתם גם מעיזים לבוא ולזלזל לצרכנים באינטליגנציה ולומר הן בנות 21?! זהו. אני פורש. מי בא איתי למאדים?".

Batia Giladi // "סליחה, ממתי ״נשים״ קונות בקדס משהו שהוא לא לילדים שלהן? פלוס, אם רציתם שיחשבו שזה לנשים, הייתם לוקחים נשים לקמפיין. בחרתם בכוונה כאלה צעירות או שנראות צעירות כדי להתגלש על קהל היעד שלכם; ילדים ונוער".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים