טינק של יניב ויצמן עם שלושה תקציבים חדשים: קדס, yolo ורשת ללין

ילדי טינק teenk
ילדי טינק teenk

משרד הפרסום teenk (טינק) של יניב ויצמן, המתמחה בפרסום ושיווק לבני נוער, מודיע היום על שלושה תקציבים חדשים אשר התווספו למצבת לקוחות המשרד; מותג האופנה קדס (Keds) של חברת לירם אקסלוסיב 86, רשת ללין (Laline) ורשת yolo. במסגרת העבודה המשותפת, teenk תחזק את הקשר בין המותגים לבין בני-הנוער באמצעות מגוון כלים ובפלטפורמות שונות.

יניב ויצמן
יניב ויצמן

עבור ללין תפעיל טינק לאורך השנה מערך של וולוגריות צעירות שיפיקו תוכן ייחודי למותג, עבור KEDS הופק שיר וקליפ ייחודי שיציג את קולקציית הסניקרס בהשראת הזמרת טיילור סוויפט הפרזנטורית של המותג בארה"ב, בהשתתפותן של עשרות נערות מובילות דעה וסלביות כגון עמית פרקש, מור סילבר ויולי זיו. עבור רשת החנויות YOLO תנהל טינק את הזירות הדיגיטאליות והחיבור בין הדיגיטאל לחנויות.

לדברי יניב ויצמן מנכ"ל teenk: "כל מי שעוסק בפרסום ושיווק יודע שיש הבדל אדיר בין שיווק לנשים לעומת שיווק לגברים. בגילאי העשרה הפערים אפילו גדולים יותר ודורשים התמחויות ספציפיות בהגעה לקהלים אלה. שיווק לנערות דורש הבנת של הצרכים של הנערות והכרות עם הערוצים בהן הן נמצאות תוך חיזוק ערוצי תוכן והפקת תוכן רלוונטי לנערות".

teenk הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בפתרונות שיווק לבני נוער, חיילים וצעירים. החברה פועלת במודל של שיתוף פעולה עם אלפי בני נוער וצעירים ומובילי דעה מכל רחבי הארץ. החברה מפעילה בני נוער על פי צרכיה וצרכי הלקוחות במטרה לשמור על קשר ישיר עם קהל היעד שלה. הלקוחות החדשים מצטרפים ללקוחות הוותיקים והרבים וביניהם: "שטראוס", אסם, דר' פישר, יוניליוור, יטבתה, עלית, סופר-פארם, חברה למשקאות ועוד..

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים