המוסד לביטוח לאומי השתמש בתמונה של ישראלי שבעל כורחו הפך לפרזנטור

איליאן מרשק - המוסד לביטוח לאומי
איליאן מרשק – המוסד לביטוח לאומי

אם פקדתם בעשורים האחרונים את אחד מסניפי 'המוסד לביטוח לאומי' סביר להניח שנתקלתם באחד הפוסטרים עם ניחוח נוסטלגי שתלויים ברחבי הסניף, המציגים באור חיובי את פועלו של המוסד בתחומים שונים. אלא שעל פי סטטוס של איליאן מרשק, שמתחיל לתפוס בשעות האחרונות תאוצה ברשת החברתית, עולה כי המוסד לביטוח לאומי השתמש ב-15 השנים האחרונות בתמונתו ללא ידיעתו, וזאת כחלק מקמפיין הסברה לשירותי ייעוץ לנוער במצוקה. התמונה צולמה כשמרשק היה קטין (בן 14) ומאז הפך בעל כורחו לפרזנטור של מרכז מידע, ייעוץ ותמיכה 'הפוך על הפוך' לבני נוער של הקרן ל'מפעלים מיוחדים' של המוסד לביטוח לאומי, המועדדת ומממנת פרויקטים לסיוע וייעוץ לבני נוער.

בסטטוס שפירסם מרשק נכתב: "איך ביטוח לאומי הפכו אותי ללא רשותי או ידיעתי ל'דוגמן הבית של נוער במצוקה'? מי מכם שביקר באחד מסניפי הביטוח הלאומי ב-15 השנים האחרונות אולי שם לב לפוסטר שתלוי על אחד הקירות שם ובפוסטר הזה 'הביטוח הלאומי' מתרברבים שהם משקיעים בעמותה לנוער במצוקה, כשהפרצוף שלי מעטר את אותו הפרסום.

מעולם לא שאלו או הודיעו לי לפני ו/או אחרי, שאני מצטלם ועוד כדוגמן לנוער במצוקה. הצילום נעשה תוך כדי שיחה אישית (כפי שהצילום מראה זה לא מבוים) ביני (קטין בן 14 בזמנו) לבין אחד המתנדבים באותו המקום. בכל השנים הללו עברתי בין מגורים אצל אחרים למגורים ברחוב ועוני מחפיר על אף השירות שלי בצבא בלבנון ולמדינה.

כל השנים הללו, ביטוח לאומי על המנגנון שלהם היו האחראים העיקריים לעוני וחרפת הרעב בה חייתי וכמוני יש עוד מיליונים כאן. שאיש מהגנבים הללו לא ייטעה אתכם בעזרת צילומים בלתי חוקיים מציצניים, שהם כאן בשבילכם.הביטוח הלאומי הוא מנגנון של גנבים בחוק שלא בוחלים באמצעים לגבות את החובות ומצד שני לגנוב זכויות של קטינים תוך שהם מנצלים אותם לפרסום כאילו הם עושים טובה למישהו".

המזבלה לא הצליחה לקבל את תגובת המוסד לביטוח לאומי בטרם הפרסום.

איליאן מרשק - המוסד לביטוח לאומי
איליאן מרשק – המוסד לביטוח לאומי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים