אז מה השכר בתחום הדיגיטל בישראל? סקר שכר חדש חושף את מצב השוק באינפוגרפיקה מפורטת

סקר שכר שיווק דיגיטלי
סקר שכר שיווק דיגיטלי

אם נפשכם חשקה בעבודה בתחום השיווק הדיגיטלי בישראל, לפני שתפתחו ציפיות על שכר גבוה ותנאים נוחים, כדי שתסתכלו על אינפוגרפיקה חדשה ומפורטת במיוחד הסוקרת את מצב השוק העדכני בישראל. יוצר האינפוגרפיקה הוא איש הדיגיטל ומומחה הפייסבוק אור פיאלקוב, בעלי סוכנות 'פיאלקוב דיגיטל'. לפני כשבוע פירסם קול קורא בקרב קבוצות ממוקדות של אנשי מקצוע בתחום, ועתה תוצאותיו עולות לרשת.

על פי תוצאות הסקר, עולה כי ל-72% מהעובדים יש תואר ראשון ויותר משליש הם בעלי ניסיון של פחות משנתיים. הסקר מתייחס לתחומי עיסוק מאוד ספציפים בעולם הדיגיטל; מדיה חברתית, קופירייטינג, SEO, רכש מדיה, אנליזה, שיווק שותפים, PPC ועוד. קנייני המדיה הם המרוויחים הגדולים עם שכר ממוצע של כ-16,500 ש"ח.

על פי הסקר, השכר הממוצע בתחום אולי קצת אופטימי מדי ועומד על כ-13,500 ש"ח. עוד עולה כי מרבית העובדים מרוצים באופן יחסי משכרם, אשר עומד על ממוצע של 15,100 ש"ח לגבר ו-11,500 לאישה. פער גדול יחסית בין המינים. על פי האינפוגרפיקה אותה ערכה ענבל כץ-פיאלקוב, כ-620 איש השתתפו בסקר. לסקרי שכר נוספים במזבלה, בתחומי שיווק, פרסום ויח"צ הקליקו כאן.

אור פיאלקוב, מנכ"ל חברת Fialkov Digital שערכה את הסקר ומתמחה בפרסום מבוסס תוצאות, מסר למזבלה: "אני רוצה להודות למאות האנשים שמילאו את הסקר ונתנו לנו את האפשרות לנתח את מה שקורה בתחום השיווק הדיגיטלי, ההשפעה של תארים או קורס מקצועי על השכר ובעיקר על סוג המקצוע ותחום החברה".

האינפוגרפיקה [קרדיט] רוצים לשמור את הנתונים בקובץ חי? הקליקו כאן.

סקר שכר שיווק דיגיטלי 2015
סקר שכר שיווק דיגיטלי 2015

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים