הכירו את עידן ניידיץ מאדלר חומסקי & ורשבסקי, הוא הולך לשבור לכם ת'פיד

עידן ניידיץ
עידן ניידיץ

עידן ניידיץ (Idan Naidech בפייס), עד לא מזמן אסטרטג במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי וכיום מנהל מחלקת הסושיאל במדיה קום אינטראקשן אף היא מקבוצת אדלר חומסקי, הוא כנראה אחד הפרסומאים המשעשעים שתוכלו לעקוב אחריהם בפייסבוק.

מעבר לדיי ג'וב, ניידיץ הוא גם דמות מוכרת בפייסבוק עם למעלה מ-12,000 עוקבים, יש לו גם שני ליינים מוצלחים. ליין אחד בשם 'קורעים רשתות' – בו מופיעים סטנדאפיסטים שכולם צמחו ברשתות החברתיות וכולם בעלי ניסיון של שנתיים שלוש בסטנדאפ וליין נוסף בשם 'תעשה לי לייב' – ערב במה פתוחה שנותן במה לכל יוצרי הרשת מתחומים שונים, במסגרתו כל משתתף מקבל 5 דקות על הבמה מול קהל בלייב, זה יכול להיות סיפור, שיר, מופע מוזיקאלי, סטנדאפ וכו'.

"אשתי כיבסה את השמיכות"
"אשתי כיבסה את השמיכות"

במקביל ניידיץ גם מריץ מופע אישי ומדובר באורך של 50 דקות, הוא ממשיך לכתוב, מופיע כבר בחלטורות שונות לחברות ואירועים פרטיים וממשיך לעבוד על מופע אישי. במסגרת הטייטל החדש באדלר חומסקי, החזון של ניידיץ הוא לנהל ולהוביל עמודי מותגים באותה מחוייבות כפי שהוא מנהל את הפרופיל האישי שלו. ניידיץ יודע להעריך את הפופולאריות של תוכן איכותי ותוכן מבדר ויש לו גם את הניסיון שדרוש לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

"אפשר להגיד שהמטרה היא לייצר תוכן עבור המותגים כך שישתלב בצורה הכי טבעית בפיד, יבדר, יעניק ערך ויתרום בסופו של דבר לתדמית החיובית של המותג וכמה שפחות ״פרסומי״. אני לא ממציא את הגלגל כמו שמביא איתי את הניסיון ברשת וההבנה מה הגולשים אוהבים לראות" מספר ניידיץ למזבלה.

ניידיץ הצטלם עם מטריה של פרוזן ואז אלוהי האינטרנט המטיר מבול
ניידיץ אוהב להצטלם, הוא גם מעלה בפרופיל האישי שלו סטטוסים משעשעים שזוכים לאהדה רבה, אולם תמונה אחת שלו, שצולמה כשהוא אוחז במטריה ממותגת עם דמויות מהסרט פרוזן (לשבור את הקרח, frozen) לצד הכיתוב ״אל תיקח מטריה״, היא אמרה, ״יש באוטו״, היא כנראה אחד התוצרים הויראלים המדוברים ביותר שיצאו מישראל בשנה החולפת.

התמונה שעלתה במקור בפרופיל הפייסבוק שלו, הפכה במהרה ללהיט ויראלי מקומי עם למעלה מ-36,500 לייקים, 700 שיתופים ו-1,600 תגובות, בהערכה גסה, למעלה ממיליון ישראלים נחשפו לתמונה בפייסבוק, אבל לא כאן הסתיימה הויראליות.

התמונה המשעשעת הפכה לגאג ויראלי עולמי, עם אלפי איזכורים ברחבי הרשת, החל מפידבקים חיוביים באתר Reddit (רדאיט) איזכור בעמוד הפייסבוק של UNILAD (יונילאד) שם זכתה התמונה ללמעלה מ-100,000 לייקים ו-2500 שיתופים ועד בלוגים ויראלים בקוריאה, העלאה לאתר התמונות imgur, איזכורים באתר 9GAG, ציוצים בטוויטר, נעיצות בפינטרסט ופוסטים מרובים בטאמבלר.

"Don't take an umbrella, she said, You have one in the car, she said"

עידן ניידיץ והמטריה הויראלית
עידן ניידיץ והמטריה הויראלית

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים