עידן ניידיץ מטריל את חבריו לעבודה באדלר חומסקי עם סרטון מגה ויראלי בפייסבוק

עידן ניידיץ
עידן ניידיץ

עידן ניידיץ, סטנדאפיסט ומנהל זרוע הסושייל של מדיה קום אינטראקשן מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי, החליט להטריל את הקולגות במשרד עם צילומי Reactions שלהם למוזיקה בלתי אופיינית שבחר להשמיע בקולי קולות.

התוצאה כנראה הצליחה להפתיע אפילו את ניידיץ עצמו, שלמרות שכבר זכה לא פעם להצלחה ויראלית לתכניו, בבחינת מספרים מדובר במגה הצלחה, לאחר שהסרטון שהעלה לפרופיל לפני שעות ספורות, כבר זכה ללמעלה מ-210 אלף צפיות, כ-9,500 לייקים, 2600 תגובות ומאות שיתופים. על פי מספר הצפיות, ניתן להעריך כי למעלה מ-700,000 גולשים נחשפו לסרטון המדובר. מספרים שלרוב שמורים לעמודי הענק, וגם הם מתקשים לאחרונה להגיע אליהם.

את דרכו בענף החל ניידיץ כפלנר במשרד הפרסום אדלר חומסקי. בזכות הפעילות הענפה שלו בפייסבוק שהכתירה אותו כאחת הדמויות הפופולאריות ברשת החברתית בישראל עם כ-20 אלף עוקבים, נבחר בדצמבר 2015, לשמש כראש מחלקת הסושיאל במדיה קום אינטראקשן אף היא מקבוצת אדלר חומסקי.

במקביל למשרה היומית, מתחזק ניידיץ מספר ליינים של סטנדאפ, ואף מופע סולו בשם 'לא רוצה – עידן ניידיץ עושה סטנדאפ' בו הוא מארח את אלדד שטרית ודודי רוזנטל. המופע הבא יתקיים ביום רביעי ה-10.8 בסטנדאפ פקטורי בתל אביב.

"תחביב חדש במשרד"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים