'שלום תל אביב' של זמיר דחב"ש ורינת פרידמן נבחר לטפל בתיק יחסי הציבור של חברת פייסבוק ישראל

זמיר דחב"ש, יח"צ
זמיר דחב"ש, יח"צ

חברת 'פב ישראל אחזקות בע"מ' נציגתה של ענקית הרשתות החברתיות 'פייסבוק' (facebook) ישראל מעמיקה את הפעילות שלה בשוק הישראלי ומודיעה היום על בחירתה במשרד יחסי הציבור 'שלום תל אביב' (שלום TELAVIV) שבבעלות אנשי היח"צ זמיר דחב"ש ורינת פרידמן כמשרד יחסי הציבור והדוברות של פייסבוק בישראל.

'שלום תל אביב' של דחב"ש ופרידמן יסייע לפייסבוק בעבודה מול מפרסמים ומשרדי פרסום, בפיתוח קשרים ושיתופי פעולה עם מפתחי אפליקציות וחברות סטארטאפ וילווה את פעילות פייסבוק ישראל במטרה להגדיל את נוכחות המותג בקרב הציבור הישראלי וכן גם בניהול קשרים עם כלי התקשורת. מוערך כי בחודשים הקרובים תמנה חברת פייסבוק מנכ"ל/ית מקומי/ת לטיפול בקשרי המפרסמים של facebook בישראל.

עד חודש מרץ 2012 ניהלה חברת נענע10 את מערך מכירות המדיה של פייסבוק בישראל עבור מפרסמים בעלי תקציב גבוה וזאת באמצעות חברת MASA אותה ניהל גיא אלון אליאב. שיתוף הפעולה בין השתיים הסתיים והחברה החלה לפעול באופן ישיר מול מפרסמים וזאת באמצעות המטה האירופאי של פייסבוק בדבלין, אירלנד, שם משתמש אלעד ברינדט שביט כמנהל לקוחות ישראלים.

זמיר דחב"ש, בעלי ומייסד 'שלום תל אביב' הוא אחד מאנשי היח"צ והפרסום המוכרים בישראל. משנת 1989 שימש במשך חמש שנים כראש הדסק הכלכלי של העיתון 'הארץ' ו-'חדשות'. בשנת 1994 הצטרף למשרד הפרסום 'צרפתי שטרנשוס' של דרור שטרנשוס ורפי צרפתי ושנה לאחר מכן הפך דחב"ש לשותף במשרד ששינה את שמו ל'צרפתי-שטרנשוס-זמיר'.

בדצמבר 1997 הקים המשרד את זרוע יחסי הציבור שלו 'יורו-קומיוניקיישן' ודחב"ש כיהן בה כמנכ"ל. ב-1999 מכרו שלושת שותפי המשרד כ-51% מאחזקותיהם לקבוצת הפרסום הבינלאומית Euro והמשרד שינה את שמו ל-'צרפתי-שטרנשוס-זמיר-Euro RSCG'. בשנת 2004 לאחר הליך מיתוג מחדש, שינה את שמו ל'יורו תל אביב'.

בלעדי למזבלה: הסרטון של MASA שנסגרה:

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים