יד חזקה לישראל; קמפיין טיזר של משרדי הפרסום Lead ו-Grass Pink לאתר יד 2

יד חזקה לישראל
יד חזקה לישראל

בשבועיים האחרונים ובמקביל לסערת פינוי עמונה, הסתובבו ברחבי פייסבוק סדרת סרטונים וכרזות מחאה כתומות עם סימון של אגרוף בשם מה שהוצג כתנועת מחאה ימנית בשם 'יד חזקה לישראל'. הסרטונים הופצו מעמוד פייסבוק מרכזי בשם דומה שהצליח לצבור כ-1,600 לייקים לצד שלל קריאות כמו 'די לוויתורים, די לחולשה, די להיות פראיירים!'.

במרכזו של הקמפיין, דמות של פעיל התנועה בשם גד שטיין. כשהוא לובש מעיל דובון ואוחז בדגל עם הסיסמא "יד חזקה לישראל" יצא המתנחל שטיין למסע הסברה ברחבי הארץ במטרה לעודד את הציבור להתעורר ו"להילחם על הבית".

למרות מספר הצפיות הגבוה שזכו הסרטונים, ככל הנראה לאור קידום ממומן בפייסבוק, המהלך לא יצר הד תקשורתי משמעותי לנוכח מה שהוצג כתנועת מחאה חדשה בעלת אג'נדה ימנית. "‎יד חזקה לישראל – תנועה לאומית פטריוטית שקמה על ידי אזרחים במטרה לשמור על האינטרסים של תושבי מדינת ישראל ולחתור לחיים הוגנים ולקיום בכבוד." כך נכתב בעמוד הפייסבוק. באחד הסטטוסים הראשונים שעלו לעמוד נכתב: "אנחנו נגיע לכל מקום, נסחוף את כל המדינה, עד שכולם יבינו שאנחנו פה כדי להישאר, אנחנו פה כדי להילחם על הבית".

בבחינת מספרים, סרטוני הקמפיין שעלו לפייסבוק זכו במשולב לכ-780 אלף צפיות, 8 אלף לייקים וכמה אלפי שיתופים ותגובות, כאשר חלקן אוהדות וחלקן שליליות. בין התגובות: "הטרלה מטופשת לאתר שהוא גם ככה מונופול, לא כל פרסום הוא פרסום טוב" וגם תגובות מפרגנות כמו: "יד 2 שאפו ענק על שיווק פצצתי".

עתה נחשף כי מאחורי הקמפיין עומד אתר הלוחות והיד שנייה 'yad2' ומשרדי הפרסום 'Lead' שהוביל את המהלך ו-Grass Pink שניהל את המהלך המקדים והבאזז בסושייאל. סרטון החשיפה של הקמפיין עלה תחת הכותרת: "yad2 – היד החזקה בישראל".

מאתר yad2 נמסר: "חברים חזקים, מדובר בקמפיין הומוריסטי ליד 2, היד החזקה בישראל. אין לייחס לדברים הנאמרים כל משמעות אחרת. אנחנו ביד2 אכן מאמינים שאסור לוותר על הבית (כי אפשר לקבל עליו אחלה מחיר ביד2). אנחנו מאמינים שאסור לפחד מדרך ארוכה (כי תמיד אפשר להחליף רכב ביד2) אנחנו מאמינים שאסור לוותר על סנטימטר (כשקונים מסך LED 42 אינץ' ביד 2) מקווים עכשיו שאנחנו יותר ברורים".

קרדיטים
מנכ"ל משותף: אריאל ברנסון משנה למנכ"ל: שלי שפילמן יערי מנהל קריאייטיב: רונן גור פונארוב ארט: מאיה פלר קופי: ניר אמבר סמנכ״ל אסטרטגיה: איתן דוידסון סופרוויזר: מורן הרשקוביץ תקציבאית: שלי עבוד מפיקה: סיגל נוגסי הפקה: יש הפקות במאי: רני כרמלי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. במאי 2014 הושגה הסכמה למכירת קורל-תל ל-Axel Springer Digital Classified, מיזם משותף של תאגיד אקסל שפרינגר הגרמני וקרן ההשקעות של ג'נרל אטלנטיק, תמורת כ-800 מיליון ש"ח. -החברה זרה לחלוטין

    כמו כן בספטמבר 2015 נמכרו 70% מפורטל דרושים לאתר יד2 של אקסל שפרינגר הגרמנית

    לכן המלצה לא להכנס לאתר -שלא יהיה להם רווחים מפרסומות
    ולא לפרסם בתשלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים