רגיעון למוזס: עמוד הפייסבוק של ynet מציין מיליון לייקים

מיליון לייקים - ynet, קרדיט: UBL
מיליון לייקים – ynet, קרדיט: UBL

עמוד הפייסבוק של אתר החדשות ynet מקבוצת 'ידיעות אחרונות' מצטרף הלילה לתוכנית 'הצינור' ומציין מיליון אוהדים, כ-88% מהם ישראלים. יעד המיליון מוצב גבוה באסטרטגיה של ynet, כבר עם תחילת הפעילות בפייסבוק. התחרות מול וואלה! (771K) ומאקו (707K) על מי יוביל את זירת החדשות (והתוכן) בסושיאל הייתה בשנותיה הראשונות מאבק עיקש בין גופי החדשות, ב-ynet יזמו מספר פרויקטים שנועדו לזרז את גידול העמוד ואף שילבו באנרים וכפתורי לייק ברחבי האתר, כשבשלב מסויים עובדי קבוצת 'ידיעות אחרונות' אף נדרשו להפיץ את העמוד לחבריהם ובני משפחותיהם, רק בכדי להשיג עוד לייקים.

אבל איפשהו בדרך, הגלגלים של וואלה! ומאקו החלו לקרטע וב-ynet צברו פערים משמעותיים, לא רק במספר האוהדים אלא בעיקר באינטראקציה הגבוהה, התכנים הויראלים והחשיבה האסטרטגית מאחורי כל סטטוס וסטטוס. המעמד החדש מציב את ynet לא רק בראש טבלת עמודי הפייסבוק הפופולארים בישראל, אלא גם מהגדולים שבהם. אל ynet מצטרפים כמה וכמה עמודים פופולארים מקבוצת 'ידיעות אחרונות', ביניהם 'חדשות כיכר השבת' (304K) ועמוד 'ידיעות אחרונות' עצמו (764K), שמשלב בין תכני העיתון והאפליקציה לתכני גולשים.

על פי דירוג עמודי הפייסבוק השנתי של המזבלה ו-SpyTheNet שיחשף בקרוב, עולה כי עמוד הפייסבוק של ynet הוא עמוד החדשות הפופולארי בישראל ומספר 19 מבין כלל העמודים. עמוד 'ידיעות אחרונות' מתברג במקום השני בקרב עמודי וחדשות ו-20 מבין כלל העמודים, לאחריהם עמוד 'חדשות כיכר השבת' שמתברג אף הוא ברשימת 100 העמודים האינטראקטיבים ביותר.

דירוג עמודי החדשות השנתי (2016)

דירוג עמודי החדשות השנתי - 2016
דירוג עמודי החדשות השנתי – 2016

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים