טוויסטד הם שמאחורי עמוד הפייסבוק הויראלי "זכרונות של פראיירים"

זכרונות של פראיירים
זכרונות של פראיירים

אם אתם גולשים בפייסבוק, סביר להניח שבתקופה האחרונה הפיד שלכם התמלא בלא מעט פוסטים מקבוצות ומעמודי "זכרונות ילדות" שהפכו במהרה לתתי קהילות לוקאליות עם קבוצות כמו 'זכרונות ילדות תל אביב', 'זכרונות ילדות חולון', ראשון לציון ועוד.

במשרד הפרסום טוויסטד החליטו לרכב על הבאזז והקימו באחרונה עמוד בשם "זכרונות של פראיירים" שם התפרסמו כמה וכמה סטטוסים סאטירים של זכרונות ילדות שהפכו שחלקם זכו לאלפי לייקים, גם בזכות פרסום ממומן.

זכרונות של פראיירים
זכרונות של פראיירים

כאמור למרות ההצלחה הויראלית והמראה האותנטי, לא מדובר בעמוד פרי תוצר גולשים, למזבלה נודע כי משרד הפרסום twisted (טוויסטד) של אלון מוליאן, אייל גן-מור וקרן פרידמן הוא זה שעומד מאחורי העמוד ומדובר בטיזר לקמפיין של "מותג שמדבר על צרכנות נבונה" שעתיד להיחשף מחר. ככל הנראה עבור קבוצת קניוני עופר שמטופלת בין היתר בטוויסטד.

מהלכי טיזר אינם זרים לטוויסטד, מדובר במשרד שפרץ את דרכו בין היתר בזכות אותם קמפיינים, שבימים טובים יותר גם זכו לאיזכורים מרובים בתקשורת וברחבי האינטרנט. בין אותם קמפיינים בולטים של טוויסטד שהחלו כטיזרים ויראלים ניתן למנות את "התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל" מהלך שזכה בגרנד קטטוס במסגרת קקטוס הזהב 2012, מהלך קידסורסינג ונוספים.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים