פייסבוק ישראל מחקה את העמוד של ברוך מרזל

עוצמה יהודית
עוצמה יהודית

בצל בקשת היועץ המשפטי לממשלה לפסול את ברוך מרזל ובנצי גופשטיין מהתמודדות בבחירות לכנסת ה-22 ובמקביל לביקורה של שריל סנדברג בישראל שבין מטרותיה גם סוגיית הבחירות הקרובה, למזבלה נודע כי חברת פייסבוק ישראל החליטה לקחת את הבקשה צעד אחד קדימה ומחקה במהלך הלילה את עמוד הפייסבוק הרשמי של ברוך מרזל.

עמוד הפייסבוק של הפוליטיקאי מהימין הרדיקלי שנמנה על חסידי הרב מאיר כהנא, מנה למעלה מ-48000 עוקבים. בסמיכות ל-1 בלילה הוסר העמוד מהרשת החברתית.

מרזל שממוקם כמספר 2 ברשימת עוצמה יהודית ממשיך את הפרסומים באמצעות טוויטר. הוא טרם התייחס להסרת עמוד הפייסבוק וצייץ לפני כשעה קלה: "הניסיון של השמאל לפסול אותי בוועדת הבחירות המרכזית של הכנסת – נכשל. הוכחנו לחברי הוועדה כי אין באמירות ובמעשים שלנו שום עילה לפסילה. אנחנו בדרך לכנסת על מנת להשמיע שם את הקול שלכם.שום דבר לא יעצור אותנו. עברתי את מבחן בג"צ פעמיים, ובעז"ה אעבור אותו גם עכשיו".

בחברת פייסבוק ישראל סירבו להגיב לפניית המזבלה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. ברוך מרזל ביקש את הורדת הדף שלו
    כידוע הוא לא אושר לכנסת בעקבות פוסטים מסיתים שפרסם
    ולכן ביקש למחוק את כל הדף על מנת להעלים ״ראיות״
    אז ברור שיגיד שאין לו מושג
    היתה על זה כתבה באולפן שישי
    ובו אמר שאין לו פייסבוק, ואין לו מושג אפילו מה זה
    אפילו נתן לכתב לחפש אצלו אם יש לו אפליקציית פייסבוק בנייד

  2. דודי, פניתי לברוך מרזל טרם הפרסום ולא היה לו מושג מדוע העמוד הוסר, כך שאני לא יודע על מה אתה מדבר..

  3. איזה רמת תחקיר הבאתם? הוא ביקש את הסרת הדף שלו דרך בקשה שהוא העביר העתק ממנה לשופט מלצר יו"ר ועדת הבחירות. אין כאן חדשותש דורשים תגובה כשהכל גלוי לכל העולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים