תחרות הלפטופ השקוף של LG – המסכים השקופים

laptop1

חברת דיבור (Diboor) בפעילות פייסבוק חדשה 'העולם השקוף של LG', במסגרתה מתבקשים הגולשים ליצור 'אשליות שקופות' ולזכות במוצרים של המותג. מידע נוסף בקומוניקט מטה. קליק לביקור באפליקציה.

תחרות הלפטופ השקוף של LG - המסכים השקופים
תחרות הלפטופ השקוף של LG - המסכים השקופים

מתוך הקומוניקט: בשלב הראשון תצטרכו להעלות את התמונות שלכם (תמונות: עמוד כניסה שקופים, העלאת תמונות) – שם תצביעו אתם ואחרים לתמונה היפה ביותר. שם גם תוכלו להגיב על תמונות אחרות ואם ממש תרצו אז גם לשתף אותן עם חברים (תמונה כניסה לאחת הגלריות), שלא לומר "לשקף אותן עם חברים". בשלב השני יעלו התמונות עם מספר הלייקים הגבוה ביותר לגמר, שם יבחר חבר שופטים את שלושת התמונות הטובות ביותר לדעתו.

בחירת השופטים תזכה את שלושת המקומות הראשונים בפרסים שווים מתנת חברת LG. המקום השלישי יקבל עכבר סורק, קונצפט חדשני הכובש את העולם ויקל עליכם את העבודה שלא לדבר ינקה את השולחן שלכם מסורק שולחני ויפנה מקום להרבה יותר כוסות קפה למשל (תמונה עכבר סורק). המקום השני יקבל מסך מחשב איכותי מדגם המבטיח צבעים אמיתיים וחיים וזווית צפייה רחבה ללא עיוותי צבע ותמונה. המקום הראשון יזכה ב… (תופים!) מחשב נייד מעולה ומתקדם (מצורפת תמונה פרס מחשב, 2, 3). מחשב הפרס, אגב, הוא המשך ישיר למגמה בשנה האחרונה בה השיקה LG בארץ מספר מחשבים ניידים בעלי עיצוב חדשני ומסגרת מסך דקה במיוחד, מה שמקטין את גודל המחשב והופך אותו לקל יותר. אבל אם חשבתם שפה זה נגמר אז טעות בידכם – השופטים יבחרו שבע תמונות נוספות ושולחיהם יזכו בכרטיסים זוגיים לסרט קולנוע.

מתוך האפליקציה - המסכים השקופים
מתוך האפליקציה - המסכים השקופים

קרדיטים
מנכ"לית: דנה קול סמנכ"ל אסטרטגיה: צביקה בשור מנהלת לקוחות בכירה: טלי בריל מנהלת תוכן: נועה לקס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים