רץ עכשיו בפייסבוק: חשיפה – כך מועצת החלב מפעילה עלינו מניפולציות

drrotdfsa

ד"ר ראול רודריגז התארח לפני כשבועיים בכתבה 'הקרב על החלב' בתוכנית המגזין עם אושרת קוטלר בערוץ 10. בכתבה התייחס רודריגז לכך שהציבור חייב להיות מודע לנזקי החלב ושזה אינו בגדר 'מזון בריאות'.

מועצת החלב אשר העלתה את הכתבה במלואה לערוץ היו טיוב שלה בחרה לערוך את הוידאו כך שיציג כאילו רודריגז דווקא מעודד צריכת מוצרי חלב ויתרה מכך ולמרבה האירוניה אף בחרה לפתוח את הסרטון הערוך בשקופית '"חלב – האמת ולא מיתוסים ומה ששכחו לספר לכם". עמוד הפייסבוק 'חלב – עובדות או מיתוסים' (קליק לעמוד) חושף את התרמית של מועצת החלב בסרטון שרץ בפייסבוק מאז אמש.

הסרטון אשר מציג את דבריו המלאים של רודריגז:

הסרטון הערוך של מועצת החלב – "חלב – האמת ולא מיתוסים ומה ששכחו לספר לכם':

מד"ר רודריגז נמסר: "משקרים לכם בפנים ובלי בושה! ד"ר רודריגז והמרפאה לרפואה טבעית מגנים בתוקף את הסרטון של מועצת החלב בו משתמע כי ד"ר רודריגז תומך בצריכת מוצרי חלב. המשתמע מן הסרטון הינו סילוף נוראי של דברי ד"ר רודריגז והאמור בו הינו אמירה צינית שנאמרה בהמשך לדרישתו כי על הציבור לדעת מה הם נזקי החלב בטרם צריכת מוצרי חלב. ד"ר רודריגז רואה במועצת החלב גוף מושחת ושקרי ומבקש לציין בכל תוקף כי האמור בפרסומים מטעמם בהקשרו הינו שקר מוחלט!"

אודות מועצת החלב: מועצת החלב או בשמה המלא "המועצה לענף החלב בישראל (ייצור ושיווק)" נרשמה כחברה בע"מ בנובמבר 1965. חברה זאת הוקמה על פי החלטת הממשלה דאז, בתור גוף שבמסגרתו יתקבלו ההסכמות החיוניות לתפקודו התקין של ענף החלב בישראל. לפיכך, משמשת המועצה מיום היווסדה ארגון גג, המשותף לכל הגורמים המעורבים בייצור חלב ומוצריו בישראל: ממשלת ישראל (העוסקת ברגולציה בתחום), ארגוני החקלאים ומגדלי הבקר והמחלבות. בפועל, עוסקת המועצה באופן שוטף בתכנון ובתיאום הניהול של משק החלב בישראל.

מנכ"ל המועצה או סגנו מונה בעבר על ידי שר החקלאות להיות 'המנהל' לעניין הצו, המוסמך לקבוע מכסות חלב ליצרנים. במשך שנים רבות היה שמור תפקיד מנכ"ל המועצה לנציג הקיבוץ הדתי. אבשלום דולב, חבר קיבוץ טירת צבי שימש מנכ"ל המועצה בשנים 1986-2003 והיה מעורב בשינויים שעבר משק החלב באותן שנים. ב-2003, לאחר פרישתו, החליף אותו בתפקיד שייקה דרורי מהמושב השיתופי נורדיה. בכך תמה שליטת הקיבוץ הדתי בתפקיד. דרורי, נוקד לשעבר, שימש לפני כן מנכ"ל אגודת הנוקדים. הוא ממשיך לכהן בתפקידו כמנכ"ל מועצת החלב עד היום (מקור ויקיפדיה).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים