קרלסברג ישראל משיקה באמצעות TheySay את קמפיין המיתוג החדש שלה בפייסבוק ובאינסטגרם

קרלסברג - מתוך הפעילות
קרלסברג – מתוך הפעילות

במקביל להשקת השפה החדשה של קרלסברג בישראל בפרסומת הטלוויזיה של באומן בר ריבנאי פובליסיס ישראל המציגה את 'האיש שלא התפשר מעולם' – מייסד מבשלת קרלסברג – ג'יי.סי. ג'ייקובסן, משיק המותג גם פעילות בפייסבוק ובאינסטגרם באמצעות משרד המדיה החברתית TheySay של לירון בן ארי.

במסגרת פעילות האינסטגרם – נבחרו מספר צלמים מובילים ביניהם; ליאור דנציג, אירה חרקובסקי, קובי רפאלי ואליענה גולומב, אשר התבקשו לתת פירוש אישי שלהם לביטוי: "לא מתפשר על____". בקמפיין הפייסבוק מתבקש קהל הגולשים לשתף תמונות עליהם הם לא מוכנים להתפשר ולזכות במקרר של המותג מלא בבירות.

קרלסברג - מתוך הפעילות
קרלסברג – מתוך הפעילות

לירון בן ארי ויאיר קיבייקו מ-Theysay: "הקמפיין ברשתות החברתיות יכלול ביטוי אישי של ערכי המותג: 'ללא פשרות'. במסגרת הפעילות נעלה בקמפיין הקורא לקהל לשתף באמירה שלו, בתחושות ובחיבור שלו לסלוגן: "uncompromising quality", באפליקציית פייסבוק. בנוסף, בחרנו צוות מדהים של צלמי אינסטגרם שצילמו והביאו את הביטוי האומנותי שלהם, שילווה את הקמפיין. היה לנו חשוב לתת לצרכנים להגיב ולהשתתף בפעילות האוף ליין של המותג, לתקשר ולהבין אותו"

דנה ברן, מנהלת המותג של קרלסברג ישראל: "בחרנו בפעילות נלווית לקמפיין כחלק מהפעילות הכוללת שלנו במדיה חברתית שעיקרה לשמוע מה הקהל שלנו חושב, רוצה ומרגיש, בנוסף לצלמים המדהימים שאיתרנו. הפעילות שלנו ברשתות החברתיות היא חלק בלתי נפרד מפעילות האוף ליין שלנו ומאפשרת לנו להגיע אל הצרכנים בצורה ישירה ואישית יותר ולחבר אותם לאסטרטגיה ולערכי המותג".

קרלסברג - מתוך הפעילות
קרלסברג – מתוך הפעילות
קרלסברג - מתוך הפעילות
קרלסברג – מתוך הפעילות
קרלסברג ישראל
קרלסברג ישראל
קרלסברג ישראל
קרלסברג ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים