לאור סגירת מקושרים – שחר בר דוד מייסד הרשת החברתית בסטטוס פרידה

שחר בר דוד
שחר בר דוד
שחר בר דוד
שחר בר דוד

כפי שפורסם לראשונה במזבלה ביום שלישי האחרון, חברת וואלה! הודיעה על סגירתה הסופית של הרשת החברתית הישראלית הראשונה ומי שיכלה להיות "הפייסבוק של ישראל" – מקושרים. שחר בר-דוד, אחד ממייסדי מקושרים וכיום שותף בחברת ההפקות שרוטונים לצד ניב פועל, נפרד ממקושרים בסטטוס בפרופיל הפייסבוק שלו.

בר דוד כתב בפרופיל הפייסבוק שלו: "אתחיל ואגיד שזה הסטטוס הארוך שכתבתי פה אי פעם אבל אין ספק שזה מתבקש מבחינתי בימים אלו… לפני יומיים קיבלתי הודעה על כך ש״מקושרים״, האתר אותו הקמתי בזמן שהייתי חייל בן 20 יחד עם 2 שותפי, ויקי גלאם וגיא כהן עומד להסגר לצמיתות. מבחינתי מדובר בסיומה של תקופה, למרות שרשמית מכרנו את האתר ל״וואלה״ כבר לפני 4 שנים וגם את תפקידי סיימתי אי שם עדיין יש לי מקום גדול בלב לבייבי הזה ככה שהצביטה בהחלט הורגשה…

אני גאה ב״מקושרים״, על האופן שגדל, התפתח, על כך שהגביר את התקשורת החברתית בין אנשים, שגרם לחיבורים בכל התחומים מחברויות,ביזנס, זוגיות ועוד. עד היום בלא מעט מקומות שאני הולך ניגשים אלי אנשים ומודים על זה שהכירו באתר ואף הגיעו מתחת לחופה. לא משהו שהוא טרוויאלי מבחינתי ותמיד מעלה חיוך ומציף את כל הזכרונות מהתקופה המדהימה שהיתה.

שמח שהייתה לי ההזדמנות להיות חלק מההיסטוריה של האינטרנט הישראלי ובעיקר לגרום לאנשים להיות חברותיים יותר, לתת במה לאנשים לבטא את עצמם (שחר תעלה אותי לראשי) אבל בעיקר לחייך… המשכיות זה שם המשחק ו״שרוטונים״ הבייבי שלי כיום, כבר יותר מ-7 שנים שגורם לאנשים להנות,לצחוק ולשתף תוכן הומרוסיטי שנוצר בידי צוות מדהים שהקמתי ביחד עם שותפי המוכשר ניב פועל, שמוביל איתי את חברת התוכן הויראלית בישראל שכבר חצתה את רף ה-100 מיליון צפיות והיד עוד בהחלט נטויה… אז לסיכום חברים, אני גאה להיות מקושר!".

לאור סגירת מקושרים - שחר בר דוד מייסד הרשת החברתית בסטטוס פרידה
לאור סגירת מקושרים – שחר בר דוד מייסד הרשת החברתית בסטטוס פרידה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים