גולשת אכלה נקניק מול המצלמות בתגובה לסרטון הטבעונות של רותם סלע

taldi

הפרופגנדה הטבעונית שהושקה בשבוע שעבר ובמרכזה סרטון מרגש של הדוגמנית רותם סלע אשר האנישה סיפור עצוב של פרה – כקורבן של תעשיית הבשר והחברה הישראלית, הביאה לא רק את הצל (יואב אליאסי) ליצור סרטון נגד "שטיפת המוח" של הטבעונים, אלא גם לאלפי טוקבקים ודיונים סוערים באתרים וברשתות החברתיות. אחת הגולשות שבחרה להגיב לסלע היא טל עירוני אשר עשתה זאת בסרטון בשם 'לא רותם סלע', בו היא נראית אוכלת בשר לנגד המצלמות, מעשה אשר אולי יום אחד וזאת אם לשפוט עפ"י טרנד הטבעונות בארץ, עוד עתיד להיתפס כפרובוקציה.

המסר של עירוני; "הילדים שלכם אונסים ילדות קטנות, הם גדלים להיות גברים כאלה. חלק מהם יהפכו לנשיאים, עיתונאים, קצינים ויחשבו שהכול מותר להם. תתחילו להתרכז בחינוך שלהם במקום להתערב לי בצלחת או בכוס". תודה ליואב בן פורת על הטיפ.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. את ההוכחה לכך שאנחנו החיות הכי רעות בטבע . מפלצת שטחית שכל מה שמעניין אותה זה להמשיך לגדל את הבטן בהצלחה עם זה יא שמנה בת זונה

  2. איכס היא שמנה ומכוערת, מסביר את הרוע וגועל שהנפש שלה שרויה בה. במקומה הייתי מתאבד (ולא אני לא טבעוני)

  3. לא מבינה את האנשים האלה. אתם עושים דווקא למי? לטבעונים? לא. אתם מענישים את בעלי החיים בתגובה כזאת, נטו. אתם לא מזכימים עם טבעונים? תדברו, תתווכחו, תכתבו. זאת ממש לא הדרך. מה חטאו בעלי החיים?

  4. אסף, כל הכבוד על התגובה המאופקת. ועכשיו לגרסה הלא מצונזרת: טל עירוני, את בהמה!!!

  5. לא יודע למה אבל בדיעבד יש לי תחושה שנפלתי למתיחה של 1 באפריל. אם כן אז סחתיין, אם לא אני עומד מאחורי התגובה הקודמת שלי.

  6. תגובה מסודרת, ברשותך, ואני ממש מקווה שאת קוראת את זה:

    1. אין לך כסף, אז אני מניח שהקעקוע זה בחינם, נכון? ודרך אגב, תזונה טבעונית זולה בהרבה מבשרית. סתם, שתדעי. הייתי פה ועכשיו אני שם, קטניות, ירקות ודגנים זולים בהרבה מבשר, בחיי.

    2. אין אהבה – בהצלחה, מכל הלב. אולי זה יעשה אותך הגיונית יותר (למרות שככל הנראה לא).

    3. מצטער על הגשר, והטרגדיות הנוספות, ומאחל לך רק טוב בחיים (באמת, מכל הלב, ואני מאחל זאת כמעט לכל אחד).

    4. יש לי המון אמפתיה, גם לבני אדם – האמיני או לא.

    5. אני ממש לא דורך על אחרים ואפילו משתדל לעזור איפה ומתי שאפשר. ואני משוכנע שאני לא "נשמה טהורה" ושיש לי לא מעט מגרעות.

    6. לקחת עגלה בת יומה מאימה זה באמת מצמרר \ מחריד \ מזעזע, זו לא פרובוקציה, זו המציאות.

    7. זה טעם החיים? באמת? כנראה שלא רק שאין לך אהבה, אלא עדיין לא היתה לך. אני ממליץ לך בחום להתמקד בזה ולא בלאכול בשר.

    8. לא אנסתי מעולם (לא ילדה קטנה ולא אף אחד \ אחת אחר \ אחרת). אני מאוד מקווה שאצליח לחנך את ילדיי לנהוג באותו האופן (כבוד לבני אדם באשר הם, ובכלל לכל החי באשר הוא).

    9. רוצה לאכול בשר? אפשר לחשוב שאני יכול למנוע ממך. איכלי מה שתרצי, ואת מוזמנת אפילו לפרט לי כמה שתרצי מה אכלת, מתי ואיפה. אבל אל תגידי לעצמך (או לאף אחד אחר) שלאכול בשר, ובכלל תעשיית הבשר, החלב והביצים היא הוגנת, הגונה ופועלת באופן תקין. אפילו מישהו שאוכל בשר וצורך מוצרי חלב (וכמו שציינתי – אני לא מושלם, אני כן צורך מוצרי חלב, אך משתדל כמה שפחות, ומתעקש שיהיו ממחלבות קטנות בהן היחס לבעלי החיים בדרך כלל טוב) יכול לפעול (או לפחות לשאוף) לכך שהתנאים שבעלי החיים נמצאים בהם עד שהם מגיעים אליו לצלחת יהיו טובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים