מזבלה.קום

שרוטונים בסרטון חבילה עוברת לקידום אפליקציית שטראוס+

שרוטונים, חבילה עוברת
שרוטונים, חבילה עוברת

חברת 'שרוטונים' של ניב פועל ושחר בר דוד, שמינתה לאחרונה את אדם רובסון כבמאי הבית, ממשיכה להתחזק בהפקות הוידאו ולא רק בהפקות האנימציה, ומשיקה מהלך חדש תחת הכותרת 'חבילה עוברת' בכיכובו של אושיית הרשת והטאלנט המשרדי יובל בינדר, הנועד לקדם את שטראוס+ יוזמה מסוגת ה-Relationship Marketing.

המהלך של שרוטונים, מתקשר את מתחם התוכן ואפליקציית שטראוס+, מהלך גולשים של תאגיד שטראוס, שנועד לבנות ולחזק את מערכת היחסים שלה עם הצרכנים לאורך זמן. באתר שטראוס+ ובאפליקציה יכולים הצרכנים ליהנות מרשימת קניות חכמה הכוללת את כל מגוון המוצרים של כלל החברות שניתן למצוא ברשתות השיווק.

כמו כן, ניתן למצוא מידע על חדשנות במוצרי שטראוס ולקבל המלצות למוצרים, מתכונים והצעות הגשה מגוונות על בסיס הרגלי הקנייה. מבחר המתכונים מאפשר לכל בן משפחה לבחור מתכונים אהובים ולחבר אותם לרשימת הקניות המשפחתית, לצד מנגנון צבירת נקודות עבור רכישת מוצרי שטראוס ומימושם למגוון חבילות שי של מוצרי שטראוס שמגיעות עם שליח עד הבית.

קרדיטים
קריאייטיב והפקה: שרוטונים זה ויראלי בע"מ במאי: אדם רובסון צלם ראשי: קובי שרביט ע. צלם: ארמן סרקיסוב ע. תאורן: אמישי מילר מאפרת: סיון גנזי שחקנים: בן סלע, יובל בינדר, מור כהן, אייל מזרחי, ג'וש שגיא, מאיה פלם הפקה מוזיקלית: לירן חסון תודות: רשת "מגה בעיר", ביגודית קינג ג'ורג', ראשס ציוד צילום

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים