סקיטלס ישראל ישדרגו לכם את משלוחי המנות בקמפיין פורים של סמויז

סמויז, סקיטלס
סמויז, סקיטלס

מותג הסוכריות בטעמי הפירות 'סקיטלס' (Skittles) של חברת ריגלי (Wrigley) שבבעלות תאגיד מארס העולמי, משיק קמפיין משלוחי מנות ויראלי באמצעות סוכנות סמויז (Smoyz) של יעל רנה אסף.

כיאה לחדי קרן ואוהבי קשתות בענן, בסקיטלס מאמינים שלשלוח משלוח מנות לאנשים היקרים לכם זה נחמד, אבל כדי שיאהבו אתכם לנצח, אתם חייבים לשדרג את המשלוח עם מתנה מקורית של סקיטלס.

במרכזו של הקמפיין, שמושק תחת הכותרת "שדרגו ת'משלוח עם סקיטלס', ארבעה סרטוני פרסומת ומיניסייט (skittles4purim.com), שמציע לגולשים הזדמנות פז, זכייה באחד מ-15 פריטי מרצ'נדייז ייחודיים של סקיטלס, ביניהם: טבעת זהב פירות, בנק סקיטלס אישי, כוס סקיטלס, שלייקס סקיטלס, שמלת קוקטייל סקיטלס, שואב אבק שיציל את הסוכריות האבודות ועוד.

האתר שהושק עוצב ברוח המותג והחג ויש בו כפתור 'רעשן' שגורם לאתר להשתגע, כפתור מיותר שלא עושה כלום וחלון חיפוש שלא תמיד מוצא את מה שמחפשים. בכדי לקבל את המתנות באתר, הגולשים נדרשים לשתף את הפריט שהם רוצים, לספר לסקיטלס למה הם חייבים אותו במשלוח מנות שלהם ולתייג #סקיטלס.

קרדיטים
סוכנות: Smoyz לקוח: סקיטלס / ריגלי הנהלה סמויז: יעל רנה אסף הפקה וקריאייטיב: רן חליאוה, נוי קירילובסקי, מיכל שלו מעצבת: רותם שחר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. מה זה החרא הזה? מה סקיטלס עשו רע שמגיע להם היחס הדרקוני הזה?!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים