חוליגנס משיקים את מחולל מתנות החג של BuyMe

חוליגנס בקמפיין מחולל המתנות של BuyMe
חוליגנס בקמפיין מחולל המתנות של BuyMe

רגע לפני חג הפסח, סוכנות Hooligans (חוליגנס) של מקס שצ'רבקוב, שהר לוינשטיין ומרים מושינסקי, משיקה מהלך חדש עבור אתר BuyMe (ביי מי), פלטפורמה דיגיטלית בתחום שוברי מתנה (Gift Cards) שהוקמה בשנת 2011 ומוחזקת ברובה על ידי קבוצת טלכלל.

הקמפיין כולל סיטואציות מוכרות של קנייה בקניון שממחישות את הקושי בתהליך הקנייה, החל מההגעה לקניון, ודרך התורים הארוכים, התקלה בקופה, הילדים שקופצים ומשתוללים והדיילת שמתיזה עליך בושם ללא הודעה מוקדמת. המהלך כאמור מציג את האלטרנטיבה; מחולל המתנות של BuyMe שימצא עבורכם את הגיפט קארד המושלם, מתוך מגוון עצום של רשתות ומותגים, מבלי לצאת מהבית, בהזמנה מראש או אפילו ברגע האחרון באמצעות SMS.

יונתן אלון, מנכ"ל BuyMe: "שינוי תפיסת המתנות בישראל, שחברת BuyMe היתה הראשונה להובילו, הולך ומקבל משנה תוקף בתהליך קניית המתנות לחג. הגיפט קארד הולך ותופס את מקומה של המתנה המסורתית הנרכשת במרכז הקניות, והצרכנים מעדיפים לקנות עם האצבעות במקום עם הרגליים, וכך להימנע מחווית קניות, שהם מזהים כמעיקה ומסורבלת, כמוצג בקמפיין. לכן, נערכנו באתר עם למעלה מ-600 בתי עסק ושלל של Gift Cards, שמאפשרים לצרכנים לתת ולקבל יותר מתנות ויותר טובות, וליהנות מחווית קניות חכמה, דיגיטלית ואישית, ובעיקר מהנה".

שהר לוינשטיין, שותפה ומנהלת קריאייטיב ראשית במשרד הפרסום חוליגנס: "BuyMe הוא מוצר בדיוק כמו שאנחנו אוהבים – חדשני, דיגיטלי, פותר בעיה אמיתית ומאפשר לך להתעצל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים