ניסים וקופסאות: SAP ישראל בקמפיין פרסומות רשת חדש עם השחקן שמיל בן ארי

שמיל בן ארי, SAP ישראל
שמיל בן ארי, SAP ישראל

SAP ישראל, השלוחה המקומית של ענקית הטכנולוגיה SAP, משיקה קמפיין דיגיטל חדש בכיכובו של השחקן שמיל בן ארי שעלה תחת הכותרת 'ניסים וקופסאות' . מדובר במהלך ייחודי ולא שגרתי בנוף השיווק של ה-B2B בישראל, שנועד לקדם את שירות הענן SAP Hybris Cloud for Customer; פתרון ניהול לקוחות חדשני של SAP בענן, המאפשר ניהול של מכירות ושירות בארגון בפשטות ובמהירות.

במסגרת הקמפיין, שמושק תחת מסר של פשטות, משיקה החברה שני סרטוני פרסומת באורך של כ-2 דקות כל אחד. הסרטונים מעבירים בצורה הומוריסטית את ההבדלים בין השיווק וניהול המכירות באופן המסורתי לעומת החדשנות ועושר היכולות שמציעה הפלטפורמה של SAP בעידן הדיגיטלי. הקמפיין הופק על ידי צוות השיווק וההפקה הפנימי של SAP ישראל בהובלתו של אורן אגמי, מנהל תחום מדיה ויזואלית ב-SAP ובשיתוף חברת ההפקות מרקט מסטר. מערך יחסי הציבור באמצעות משרד היח"צ 'אול מדיה' (AllMedia).

דנה רויטמן, מנהלת התקשורת השיווקית והדיגיטל ב-SAP ישראל: "הבחירה בשמיל בן ארי כפרזנטור מוביל במסגרת הקמפיין מייצרת ערך מוסף ומחברת את הקהל הרלוונטי למסרים, במיוחד כאשר מדובר במוצר טכנולוגי ולא מוחשי. ההפקה המקומית והמקורית גם של סרטוני המוצר היא צעד יוצא דופן בנוף השיווק של החברות הטכנולוגיות הבינלאומיות, מאחר ורובן מרבות להשתמש בסרטונים מחו"ל שאינם בהכרח מותאמים לקהל הישראלי. ההשקעה שלנו בקמפיין נובעת מתוך הבנה כי לקהל הישראלי צריך להגיע בדרכים יותר יצירתיות ומותאמות עבורו. במיוחד כאשר הפתרון רלוונטי לרמות מנהלים שונות בארגונים – מהמנכ"ל, דרך מנהלי השיווק והאסטרטגיה, מנהלי הדיגיטל והטכנולוגיה ועד אנשי השירות בארגון".

נורית אלחדד קורן, מנהלת השיווק של SAP ישראל מסכמת: "חיכינו זמן רב לקמפיין כזה. הקמפיין תואם ברוחו את האנרגיות החדשות של SAP. זו היא רק תחילת הדרך בכל הנוגע לנוכחות של SAP במרחב הדיגיטלי".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים