צייד החניה: פרסום ליד בפרסומת ויראלית חדשה לשירות החניה פנגו+

צייד החניה
צייד החניה

מה עושה נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין כשהבת שלו לא מוצאת חניה? משרד הפרסום Lead (ליד) של רמי יהודיחה וקבוצת אדלר חומסקי, משיק פרסומת ויראלית חדשה לאפליקציה החניה פנגו+ (Pango). הסרטון מציג מה קורה כאשר "הבת" של נשיא רוסיה לא מוצאת חניה. פוטין כמו כל אבא טוב (או מריונטה לצורך העניין) דואג לעניינים.

צייד החניה
צייד החניה

המהלך החדש של פנגו שעולה תחת הכותרת "מהפכה בעולם החניה" משיק את שירות "צייד החניה", פיצ'ר חדש באפליקציית פנגו+ שמסייע במציאת חנייה פנויה כבר בתחילת הנסיעה. עבור פרסם ליד מדובר בתוכן מותגי מוצלח נוסף שמיועד לאינטרנט. באחרונה השיקו במשרד שני מהלכי תוכן וידאו, "מדד תלך" עבור בית ההשקעות וקליפ וידאו מותגי בכיכובה של נועה קירל עבור רשת קרביץ.

שירות צייד החניה מבוסס על ממשק טכנולוגי חדשני ומתקדם שמציע ללקוחות פנגו כבר בתחילת הנסיעה מספר אפשרויות חניה בקרבת יעד הנסיעה שלהם. הצייד מאפשר לבחור את החניה המבוקשת, לנווט אליה עם ווייז, כאשר לקראת ההגעה אל היעד, הנהג יכול לבחור מבין כל האלטרנטיבות הפנויות: כולל חניונים, כחול לבן, וחניות פטורות מתשלום במידה וקיימות.

אירית גולדברג, סמנכ"לית השיווק של פנגו: "לעתים המרדף אחר מציאת חניה, בדרך לפגישה, בבילוי או כל נסיעה חשובה אחרת עלול להיות מתיש. באותם רגעים כל אחד מאיתנו היה רוצה איזה "פאפא פוטין" משלו שיסדר לו חניה. אפליקציית פנגו מביאה אותנו הכי קרוב ל"פאפא פוטין" ומאפשרת כבר היום, לנווט ישירות אל החניה ולחסוך זמן יקר".

אריאל ברנסון, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום LEAD: "פנגו הוא מותג צעיר, דיגיטלי וחדשני. מבחינתנו, כך גם צריך להיות הפרסום שלהם. ניסינו ליצור תוכן מבדר שלא ירגיש כמו פרסומת, ויספר את הסיפור של צייד החניה בצורה מפתיעה ומקורית. ואם אפשר מילה אישית לפוטין: שמור על עצמך בקרבות בסוריה. אנחנו בונים עליך גם לקמפיינים הבאים".

לבת של פוטין יש את פאפא – לכם יש את פנגו

קרדיטים
מנכ"ל משותף: אריאל ברנסון משנה למנכ"ל: שלי שפילמן יערי מנהל קריאייטיב: רונן גור פונארוב ארט: דויד ברעם קופי: ניר אמבר סמנכ״ל אסטרטגיה: איתן דוידסון במאי: יובל נתן פלנרית: נטע טובים סופרוויזר: מורן הרשקוביץ תקציבאית: שלי עבוד מפיקה: סיגל נוגסי הפקה: We do productions

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. עד שכבר מישו מצליח למכור ללקוח את השפה של team america, הוא עושה כזה חרא. איזה בזבוז.
    פונארוב יהומו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים