בחירות 2013: מרב מיכאלי מצטרפת למפלגת העבודה ומגייסת כספים באמצעות קראוד פאנדינג

מרב מיכאלי מצטרפת למפלגת העבודה ומגייסת כספים באמצעות קראוד פאנדינג

אשת התקשורת והעיתונאית מרב מיכאלי הודיעה לפני כשבועיים כי תצטרך למפלגת העבודה ותתמודד בפריימריז על מקום ברשימת המפלגה לכנסת ה-19. את פעילותה מרכזת מיכאלי תחת ההבטחה "אחת בשביל כולם/ן". בעמוד גיוס הכספים שיעלה באמצעות אתר HeadStart מייעדת מיכאלי לגייס כ-50,000 ש"ח אשר יסייעו לה לדבריה לנהל ולשנות את הדברים מתוך הפוליטיקה ועל מנת שתוכל לשלם שכר הוגן לעובדים במטה הקמפיין. בעמוד גיוס הכספים (שעדיין לא עלה לאוויר) נכתב: "אני באה למפלגת העבודה כי אני לא רוצה לשמוע יותר פוליטיקאים שמפחידים אותי ואותנו; אני רוצה להיות חלק מהנהגה שנותנת תקווה ועושה דברים כדי שבאמת תהיה תקווה למדינה טובה יותר. אני רוצה להיות חלק מהנהגה שלא מפחידה ולא מפחדת, אלא רואה עתיד של שגשוג ושל שלום ועושה מה שצריך כדי להשיג את העתיד הזה."

מיכאלי כתבה בפייסבוק: "אני באה למפלגת העבודה מתוך חוויה שיש אתי, ושאני מרגישה שרבים שותפים לה. אני באה בשמן ובשמם של הרבה מאד אנשים ונשים, עם עמדות דומות, שאותן הכרתי באין ספור שיחות, פגישות והרצאות, בפעילות משותפת אתן ואתם, למענן ולמען אחרים. אני באה לפוליטיקה להנכיח את כל אלה, את הצרכים והאינטרסים שלהן ושלהם, לתת מקום וקול לכל אלה. אנחנו יודעות ויודעים לאיזה מציאות חיים אנחנו רוצות להגיע; אני באה לנסות לפעול למען המציאות הזאת. אני צריכה אתכן ואתכם אתי.

אני באה לפוליטיקה, כי אכפת לי איך נראית המדינה שאנחנו, כולנו, חיות וחיים בה, והפוליטיקה היא המקום שבו נקבע אילו מן חיים נחיה פה. אכפת לי שאנשים ונשים שעובדות במשרה מלאה ויותר, לא מצליחות לקיים את עצמם ואת בני משפחתם. אכפת לי מהאלימות הקשה שהולכת ומתפשטת בישראל. אכפת לי. רק במגרש הפוליטי מחלקים את התקציבים, ובו קובעים מי משלם וכמה, מי מקבל וכמה. זה המקום שבו מעצבים את הדמוקרטיה הישראלית, שבו מחליטים אם לפתוח במלחמה או לא, וזה גם המקום שבו צריך לנסות להחליט גם על שלום.

אני באה לפוליטיקה כי אני לא רוצה לשמוע יותר פוליטיקאים שמפחידים אותי ואותנו; אני רוצה להיות חלק מהנהגה שלא מפחידה ולא מפחדת, אלא רואה עתיד של שגשוג ושל שלום ועושה מה שצריך כדי להשיג את העתיד הזה. אני רוצה להיות חלק מהנהגה, שנותנת תקווה ועושה שינויים, ונותנת תקווה אמיתית למדינה טובה יותר."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים