קמפיין טלוויזיה ורשת: מבחן הריח של air wick

מבחן הריח של אייר ויק
מבחן הריח של אייר ויק

אירוויק (Air Wick) של רקיט בנקיזר בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט חדש באמצעות משרד הפרסום טוויסטד, שבמרכזו 'מבחן הריח', ניסוי ייחודי שבודק את האפקטיביות של מוצרי המותג ביצירת ניחוח נעים ורענן בבית, גם בתנאים קשים במיוחד. במסגרת הניסוי, הוזמנו אנשים שונים להיכנס אל הבית ולנסות לנחש מה התרחש בו זמן קצר לפני שנכנסו.

לאחר שניסו את כוחם בניחוש באמצעות חוש הריח ("הייתה פה מסיבה", "מישהי שמה בושם", "זרקו פה המון פרחים באוויר"), צפו המשתתפים על גבי מוניטור בתקציר האירועים המפתיעים וגילו מה באמת קרה… התגובות נעו בין צחוק היסטרי וזעזוע לפליאה ותדהמה. המשתתפים התקשו להבין איך אירועים כל כך ריחניים שהתרחשו בסלון הבית, פשוט לא הורגשו ברחבי הבית. במהלך יום הצילומים, בו השתתפו כ-10 אורחים אקראיים שונים, אפילו משתתף אחד לא הצליח לנחש מה באמת קרה בבית. הקמפיין תחת המסר: "לא משנה מה קרה קודם, אירוויק דואג שיהיה לכם נעים, ברגע שאתם נכנסים הביתה".

הגר געש אדרי, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית ברקיט בנקיזר מוסיפה: "רגע הכניסה הביתה הוא רגע חשוב ובעל השפעה על התחושה שלנו. חוש הריח הוא הראשון שפועל מיד בכניסה הביתה ולכן, ריח טוב בבית משפיע אוטומטית על תחושה של סדר, ניקיון, אווירה נעימה וחיובית. כולנו יודעים שבמהלך היום מתרחשים המון דברים בכל בית – בישולים מוצלחים יותר או פחות, בני נוער חוזרים מיוזעים מחוג כדורסל, מישהו משאיר נעליים בסלון, הילדים חוזרים עם חיות מהגן ועוד. החלטנו להראות בקמפיין הזה, איך בזכות המוצרים של אייר ויק, לא משנה מה קרה בבית לפני שנכנסים אליו – הריח בבית יישאר טוב ונעים וישרה אווירה רעננה בכל הבית".

מבחן הריח של אייר ויק
מבחן הריח של אייר ויק
מבחן הריח של אייר ויק
מבחן הריח של אייר ויק

קרדיטים
רקיט בנקיזר: // סמנכ"ל שיווק: טל בן פורת מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית: הגר געש אדרי מנהלת מותג איר וויק: קרן ארמר דיק // טוויסטד: מנכ"לים: אלון מוליאן, קרן פרידמן סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גן-מור מנהל קריאייטיב: יגאל לוי קופי: אלעד גייזלר ארט: דוריאל אלון פלאש: עידן טל מנהל לקוחות: שגיא לוי תקציבאית: הדר רומנו הפקה: שושי ואודי במאי: עודד דוידוב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים