ראשוני: אנונימוס ישראל מבטיחים כי ישבשו את מערכת הבחירות לרשויות המקומיות וישביתו את מחשבי משרד הפנים

anonydsa

קבוצת ההאקרים אנונימוס ישראל (או קבוצה אשר מתחזה לה) מודיעה היום כי תפעל ביום הבחירות לרשויות המקומיות (22.10) לשיבוש את מערכת הבחירות דרך פריצה והשבתת מחשבי משרד הפנים ומחשבי ועדת הבחירות המרכזית. הסיכוי שאכן מדובר בהודעה אותנטית של אנונימוס הוא כמובן קלוש, שכן בין היתר זו ממליצה בסרטון להצביע עבור אהרון מדואל, יו"ר תנועת עיר לכולנו ומועמדה לראשות עיריית תל אביב-יפו.

"תושבי תל אביב, שלום. אנחנו אנונימוס ישראל. ביום שלישי הקרוב יתקיימו הבחירות לראשות העיר תל אביב. אלו בחירות חשובות לדמוקרטיה הישראלית, אבל אזרחי העיר תל אביב הפסידו אותן מראש. התקשורת שותקת, אף אחד לא מדבר על השחיתות, ורון חולדאי הולך לקחת אותן בהליכה."

צפו גם: רון חולדאי מבהיר לתושבי העיר – בעיר הזאת לא ישתנה שום דבר!

מתוך הסרטון: "החזירון לא הסתפק רק בראשות העיר – הוא וחבריו הקימו סיעות לווין, שיגנבו קולות מהציבור למען הקואליציה הבאה שלו. עשרים ואחת סיעות רצות למועצת העיר בבחירות הקרובות, ויותר משני שליש מהן משרתות את ראש העיר הנוכחי. זאת לא דמוקרטיה. אנחנו אנונימוס ישראל. אנחנו לא שוכחים, אנחנו לא סולחים. בטח שמתם לב שלא קיבלתם את ההודעות לבוחר. זה לא במקרה. בבחירות הקרובות לא ניתן לחולדאי להשתלט שוב על העירייה. תושבי תל אביב – אנחנו נמלא את הצד שלנו בעסקה, ואתם תמלאו את שלכם. ההודעות לבוחר לא הגיעו כי הגישה למחשבי משרד הפנים קלה, אבל הגישה לקלפי היא רק שלכם.

הרשימות:
רוב העיר: נולדו בקואליציה. אסף זמיר היה וישאר סגן ראש העיר בשכר ותנאים טובים, והוא כאילו מייצג את הצעירים, אבל הוא של חולדאי.

רשימת מרצ: ישבו בקואליציה בהנאה רבה במשך שנים, עד שנזכרו שיהיו בחירות וצריך להכין אליבי, אז פרשו. אבל הם חוזרים. הורביץ הוא בובה.

הירוקים: מיכאל רועה היה כלבלב של חולדאי במשך שנים כשהיה במרצ. עכשיו הוא בירוקים, שגם הם היו בקואליציה ואישרו כל דבר שחולדאי רצה, עד שהיו"ר שלהם עף עם קלון.

רשימת העבודה: תמיד היו ותמיד יהיו בקואליציה של ראש העיר, עוד מימי צ'יץ'.

צדק חברתי, כרמלה עוזרי: עשתה פעילות שטח בשביל חולדאי, אח שלה עובד בעירייה, הבן שלה בנה לגובה בשכונה שאסור ואיש לא פצה פה.

יש עתיד עם דן להט: לא צריך לפרט, לא על להט ולא על יש עתיד.

רשימת הגימלאים: היו"ר נתן וולוך תומך בחולדאי, הורשע בפלילים בעבר, וחותנתו היא יו"ר ארגון נעמת.

רשימת הורים: יקנו אותם בשני שקל ועוד 4 כתות לימוד במרכז שינקין. ותוך שניה הם בקואליציה.

תושבי תל אביב – אם הבחירות היו משנות למישהו, הם היו משנים את החוק. הפתרון היחיד הוא לא לשתף פעולה. אלו מכם שבכל זאת מחליטים להשתתף במשחק – אפשר להצביע למדואל. במועצה חולדאי שולט, גם אם יכנסו מתמודדים כמו עיר לכולנו מהשכונות, עיר ללא גבולות מהאיחוד-יפו, או גודוביץ' האדריכל האנרכיסט. אנחנו, אנונימוס ישראל מתכוונים לשבש את מערכת הבחירות, דרך מחשבי משרד הפנים וועדת הבחירות המרכזית. אנחנו אנונימוס ישראל. אנחנו לא שוכחים, אנחנו לא סולחים, צפו לנו בקלפיות ביום שלישי בבוקר"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. הם לא שכחו את עיר ללא גבולות.
    אבל…
    עיר ללא גבולות זו רשימת-צעצוע. דעם לא עשו שום דבר בעניינים מוניציפליים והם בעיקר פליטי הכישלון בבחירות הכלליות. הם סתם שורפים קולות. התעמולה שלהם ממחישה שגם אין להם מושג מה הם יכולים ולא יכולים לעשות בתור אופוזיציה במועצת העיר.

    בקיצור, מיותר להצביע להם – אם את/ה בכלל מצביע.

  2. הרי כל הקונספט של אנונימוס הוא שכל אחד או כל קבוצה קטנה שרוצה לעשות שינוי במצב קיים יכול לפעול בשם הארגון..זו הסיבה שהארגון חזק, הוא בכל מקום ומורכב משלל קבוצות קטנות שפועלות למען מטרות שונות שלעיתים גם סותרות אחת את השניה, בקיצור אי אפשר להתחזות לאנונימוס כי אנונימוס זה כל אחד מאיתנו שרוצה לפעול למען שינוי…

  3. אנונימוס זה ילדים חרמנים ומחוצ'קנים. הקול בסרטון נשמע כמו גיי מזדקן..למה ככה?Lol

  4. שיבוש או איום בשיבוש מערכת בחירות הוא עבירה חמורה, מעבר לעבירה של פריצה למערכת מחשב. ראוי לציין את זה ברשימה.

  5. סליחה שכחתם להזכיר את עיר ללא גבולות! רשימה מצוינת היחידה שבה יש ערביה במקום הראשון וגם מעורבת יהודים וערבים ביחד
    והיחידה שתומכת בפתרון לפליטים בדרום העיר שייעשה בשיתוף ובחשיבה עם הפליטים ביחד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים