תכירו את אפליקציית Yoovi הישראלית שמרטיטה את עולם ההורות הדיגיטלי

Yoovi

אחד הדברים הראשונים שהורים צעירים מגלים כשנולד תינוק חדש זה כמה תמונות של התינוק הם מצלמים וכמה חשובות התמונות האלה. לתמונות של הילדים שלנו יש "לקוחות": הסבים והסבתות, הדודים והדודות, החברות של האמא שילדו ביחד איתה. הילדים הקטנים והחמודים האלה משתנים כל כך מהר, והצורך לתעד ולשתף את האנשים הקרובים בחוויה המדהימה הזאת הוא צורך אמיתי.

כשאיתן לויט, אבא ל-2 ויזם סדרתי, חיפש רעיון לסטארט אפ חדש הוא החליט לחפש בעיה כואבת שיש להורים צעירים, ואחרי שדיבר עם למעלה מ-120 הורים בארץ ובארה״ב הוא הגיע למסקנה ברורה: להורים יש צרכים ייחודיים שלא מקבלים מענה באמצעים קיימים כמו וואטסאפ, פייסבוק, גוגל פלוס, דרופבוקס, אינסטגרם ועוד.

וככה נולדה לעולם אפליקציית יובי (Yoovi) – אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד הקרויה על שם ביתו של איתן (יובלי-יובי), במיוחד עבור הורים, ע״י הורים, המאפשרת למשפחות ליצור אלבומי תמונות קבוצתיים, שרק מי שהוזמן יכול לקבל גישה אליהם ויכול לראות אותם ולהעלות תמונות אליהם. אלבומים פרטיים לחלוטין שהתמונות נשמרות בהם באיכות הדפסה ומגובות בענן בצורה אוטומטית.

על מנת להשיק את האפליקציה, הכין איתן ביחד עם משפחתו סרטון שמעביר את הסיפור של יובי בצורה מצחיקה וכיפית. הסרטון זוכה לפופולאריות גדולה וכבר למעלה מ-10,000 הורים נרשמו באתר הקמפיין בכדי לעזור לאיתן לגייס כסף. בנוסף, הקמפיין קיבל רוח גבית ממובילים בתעשיית הסטארט אפים הישראלית, כולל מכותב הספר ״סטארט אפ ניישן״, שאול זינגר. קליק לביקור באתר של יובי, תמיכה בקמפיין והורדת האפליקציה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים