מזבלה.קום

אפליקציה ישראלית חדשה בשם ADmi תתגמל גולשים בכסף עבור צפייה בפרסומות

ADmi
אפליקציית ADmi
אפליקציית ADmi

אחת הסוגיות הנידונות ביותר במשרדי הפרסום, היא איך להגיע ישירות לקהל המטרה של הלקוח, אליו מופנה הקמפיין. אפליקציה ישראלית חדשה בשם ADmi (אדמי) אשר עלתה לאוויר בימים האחרונים, מבטיחה למפרסמים להגיע בדיוק לקהל הרצוי להם, באופן מדיד, ישיר ומיידי: כל צופה בפרסומת דרך האפליקציה, מקבל כסף בעבור הצפייה. קל ופשוט.

איך זה עובד? האפליקציה, שזמינה להורדה בחינם למשתמשי הסמארטפונים (IOS ואנדרואיד), מגדירה את המשתמש על פי מינו, גילו ועיר מגוריו, ומתאימה לו הצעות לצפייה בפרסומות, שעשויות לעניין אותו. בין הקטגוריות המוצעות ניתן למצוא את תחומי הרכב, חשמל ואלקטרוניקה, נופש, הורים וילדים, בריאות ויופי, מוצרי צריכה ועוד, כמו גם קדימונים של סרטי קולנוע. טרם הצפייה מעודכן הצופה כמה כסף יוכל לצבור, סכום שמשתנה בין פרסומת לפרסומת. לאחר השידור, עומדות לרשותו מספר שניות לאשר את הצפייה, ולחיצה על המסך בזמן המוקצב, מזכה אוטומטית את חשבונו בסכום שצוין. מדי יום עלות פרסומות חדשות לאפליקציה, המעדכנת אוטומטית את המשתמש, בהתאם לנתונים שהזין ולתחומי העניין שלו.

קישורי הורדה: קליק להורדת האפליקציה לאנדרואיד, קליק להורדת האפליקציה לאייפון.

רן דולב, יזם ומבעלי האפליקציה: "בימים אלה סיימנו סבב ראשון בין משרדי הפרסום הגדולים, והתגובות שלהם ושל מפרסמים מפרגנות מאוד. המפרסמים רואים באפליקציה מדיה חדשה, שפותחת ערוץ קשר ישיר לקהל הסופי הממוקד והמדויק לקמפיין. קהל קשוב בעל רצון חופשי לצפות בפרסומות המעוניין לקבל את המידע שמתאים לו, בזמן שנוח לו, וגם להיות מתוגמל על כך בהתאם. בטווח הארוך, אנחנו בטוחים, שנראה גם שדרוג קריאייטיבי של הפרסומות המתאימות עצמן לאפליקציה; לא רחוק היום שבו מפרסמים יתחילו לחשוב על דרכים יצירתיות לייצר פרסומות ייעודיות לסמארטפון ולמשוך את קהל הצרכנים לצפות דווקא אצלנו, בפרסומות שלהם".

עוד נמסר כי: הממשק של האפליקציה ידידותי ונגיש, שומר על אנונימיות המשתמשים אל מול המפרסמים, ומוודא תשלום בכסף אמיתי, לא מותנה, בעבור הצפייה. בסוף הקמפיין מקבל המפרסם דו"ח מפורט ומפולח עם נתוני הצפייה בפרסומות שלו. את הכסף שנצבר בחשבון מקבלים הצופים באמצעות העברה ישירה לחשבון הבנק, צ'ק שישלח בדואר או העברה לחשבון PayPal, החל מהגעה לסכום המינימום שנקבע באפליקציה, כיום – 30 ₪.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. יש י מכיר אנדרואיד ואני לא מצליחה להיכנס לאפליקצייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים