פורים 2014: תהיו מי שאתם – פרסומת מינימליסטית למסיבת הפורים של המזג באומן 17

purim2014party

יש כאלה שחולמים להיות אסטרונאוטים ויש כאלו שרוצות להיות כוכבות קולנוע. כל אחד ואחת מאיתנו רוצה להיות משהו. אפילו אם זה רק ליום אחד. קבוצת הברים; המזג, ביגי זי, טנג'יר, דיזי פרידשון והבקי, משיקה סרטון פרסומת אינטרנטי לקראת מסיבת פורים באומן 17, שתתקיים מחר (שישי) החל מ-21:30 (קליק לאיוונט). מסיבת הפורים תתקיים תחת הקונספט 'היה מי שאתה' – 'Be who u wanna be'.

יוסי מאוטנר, מבעלי הקבוצה: "השקענו הרבה מחשבה בשאלה איזה סוג של סרטון לצלם באופן שיתחבר בצורה מוצלחת עם הנושא של המסיבה. החלטנו שהדרך הטובה לעשות את זה היא לצלם את עצמנו בסביבה הטבעית שלנו, וכך נוצר הרעיון לצלם סרטון שבו מככבים הצוותים שלנו בלוקיישנים מוכרים בתל אביב. הכי אמיתי והכי אנחנו. החלטנו לצלם מעין פרסומת פילינג כזו כמו שפעם אהבו לעשות. כמו שבירה קורונה עדיין אוהבים לעשות בפרסומות שלהם. בלי מילים, בלי סצינות מבויימות, רק אנשים ומוסיקה ותל אביב במצלמת סלואו מושן מיוחדת ששכרנו.

היה מי שאתה -בלי סלברטיז, בלי תחפושות

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. יובל, היתכן שאתה עובד באחד הברים המדוברים? מאיה, דווקא זיהיתי כמה זכרים בחבורה, תשחררי מהמגדרי, תתרכזי במה ללבוש למסיבה.

  2. דווקא התחברתי לקונספט השיווקי- be who you wanna be, הסרט בהחלט גרם לי לרצות להשתחרר בחג הקרוב, כמובן שבנות יפות מוסיפות חיבה, ואלה החיים.. בא לי על המסיבה!

  3. איך זה שפרסומות של בחורות מקפצות נחשבות חדשניות ומעניינות? עזבו את האספקט הפמיניסטי, זה רק מעיד על רמת היצירתיות של העומדים מאחוריה ובעיקר על הרמה הנמוכה של הברים האלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים