ג'יימס בונד (דניאל קרייג) בפרסומת חדשה עבור לשכת סוכני ביטוח בישראל

מתוך הפרסומת של שרוטונים
מתוך הפרסומת של שרוטונים

לשכת סוכני ביטוח בישראל, בראשות הנשיא אריה אברמוביץ, משיקה קמפיין אינטרנטי חדש בכיכובו (בידיעתו או לא), של השחקן דניאל קרייג, הלא הוא הסוכן החשאי ג'יימס בונד 007. המהלך באמצעות חברת הפקות האנימציה 'שרוטונים' של ניב פועל ושחר בר-דוד ומשרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל, ממשיך את התהליך המיתוגי של סוכנות הביטוח כאוטוריטה מקצועית בתחום. קליק לקמפיין הקודם של הלשכה.

ברגע האמת - סוכן ביטוח
ברגע האמת – סוכן ביטוח

נמסר כי: "מטרת הקמפיין היא חיזוק תפישת הערך של סוכן הביטוח, והצגת יתרונותיו כדמות מקצועית אך גם אנושית". הקמפיין מלווה בסיסמה "ברגע האמת – סוכן ביטוח", ומבהיר כי רק סוכן ביטוח מיומן ומקצועי ידאג להבטיח את האינטרסים של ציבור המבוטחים, לכך אין תחליף אצל המתחרים הישירים. משרד הפרסום אשר נבחר לקמפיין הוא ליאו ברנט, ולשכת סוכני הביטוח תשקיע בו 400 אלף שקל. מערך יחסי הציבור באמצעות משרד היח"צ פרו אסטרטגיה.

בקמפיין נראה בונד מסביר מה נדרש מסוכן ביטוח כדי להעניק לציבור המבוטחים את השירות הטוב ביותר. בכך הקמפיין יוצר האנשה לתפקיד סוכן הביטוח ומבדיל אותו ממסלולי הישיר בחברות הביטוח. כמו כן הוא נותן מענה למתקפה חסרת הרסן של חברות הביטוח הישירות בתדמית הסוכנים בשנים האחרונות. הסרטון חושף בפני צופי הסרטון מי סוכני ביטוח אשר פועלים בקרבת מקום מגוריהם. כך הקמפיין מנגיש את הסוכנים לציבור הרחב ומאפשר לסוכני הביטוח הזדמנות לגייס לקוחות חדשים.

נשיא לשכת סוכני הביטוח, אריה אברמוביץ: "הקמפיין הפרסומי החדש ממחיש את עוצמתו של סוכן הביטוח. לפעמים צריך להסתכל על המציאות באופן הומוריסטי, הפעם החלטנו להציג את יתרונותיו הבולטים של סוכן הביטוח על פני אלטרנטיבות אחרות בשוק. לקמפיין נוסף הפעם ערך מוסף משמעותי והוא הנגשת הסוכן לציבור המבוטחים בלחיצת כפתור".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים