דומינו'ס פיצה ומאור כהן מציגים: פיצה בקליק אחד

דומינו'ס פיצה ומאור כהן מציגים: פיצה בקליק אחד
דומינו'ס פיצה ומאור כהן מציגים: פיצה בקליק אחד

חברת אלגד פיצה בע"מ, זכיינית רשת דומינו'ס פיצה בישראל, משיקה שירות חדש באמצעות אפליקציית הרשת המאפשר להזמין פיצה בקליק אחד (One Click Pizza). על מהלך ההשקה אמון משרד הפרסום מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן תל אביב. הפרסומת בכיכובו של הפרזנטור מאור כהן.

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה: "רשת דומינו'ס פיצה הולכת יד ביד עם החדשנות הטכנולוגית המתקדמת ביותר מתוך התפיסה שהלקוח וצרכיו משתנים יחד עם הטכנולוגיה שנכנסת לחיינו יותר ויותר כל יום. מי היום מאמין שבעבר כל הלקוחות היו מזמינים משלוח פיצה דרך נציג בטלפון. לאחר יותר מ-2,000,000 הזמנות דיגיטליות שעשינו בשנים האחרונות, מאז השקת אתר החברה ואפליקציית הסלולר, דומינו'ס גאה להשיק את מהפכת השירות הבאה הדיגיטלית. לא צריך יותר להתאמץ.. רק ללחוץ על כפתור אחד והפיצה האהובה על הלקוח תגיע אליו תוך חצי שעה. אנו צופים שחידוש טכנולוגי זה יעזור לנו לשבור עוד שיא בדרך ל- 70% הזמנות דיגיטליות מכלל ההזמנות שברשת".

קרדיטים
קריאייטיב: עמי אלוש, עידו מימון, אלעד גייזלר, שירן רומנו, גבע גרשון ניהול לקוח: שבולת אביב, נופר ממרוד, שלי מיאלי הפקה: נווה זרח, גבע טלמור חברת הפקה: סיטי מדיה סטודיו: חזי יוסף

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים