ויראלי: גם לכם נמאס מהמטקות בחופים?

matkot

גם לכם נמאס מהמטקות בחופים? קבלו סרט דוקו-קומי מעניין בשם 'מטקות -הסוף'. "בואו לראות איך יצאנו להילחם בספורט הלאומי של ישראל". יוצרים: לירן גולדברג ותום שנאן, צילום: שי פלג, ארט: ליאת חזן, מקליט: אודי אלפנדרי, עיצוב פסקול: טל לוטן.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

9 תגובות לפוסט

9 תגובות

  1. ואגב, אני בעד האג'נדה – מטקות זה משחק שהומצא ע"י השטן. אם יש לך את זה במצחיק, אני אשמח לראות.

  2. ג'יזס, כמה נקודות
    א. הגיע הזמן לחדד נקודה – לרשום אידיוט לא עושה את הכותב חכם או מבריק. מקסימום וולגרי.
    ב. אורך הוא עניין יחסי – בשביל קמפיין שנועד לעצור פושע מלחמה, כנראה צריך חצי שעה. בשביל דחקה/מערכון/גאג, נגמרו מזמן הימים של 14 דקות. זה מעייף, זה מותח כמו מסטיק את הפאנץ', זה מיושן, והסיכוי של זה להצליח ברמה הויראלית שואף לאפס.
    ג. תמשיך לאונן על עצמך. אני בטוח שאתה נהנה.

  3. תכל'ס עניין המטקות תמיד הפריע לי. אני לא חושב שצריך לאסור על אנשים לשחק מטקות בחוף, אני כן חושב שכמו בכל מדינה מסודרת צריך להקצות להם מקום סגור שבו ורק בו הם יכולים לשחק וכמו שפקחי חניה מדביקים דו"ח לרכב שחונה 5 שניות בלי להפריע לאף אחד בכחול לבן ככה צריך לאכוף את העניין הזה. ולמען האמת גם את העניין של ערסים ונבלות אחרות שמסתובבות עם פיטבולים בלי רסן, או בלי רצועה ורסן, וגם את אלו שלא אוספים את החרא של הכלב שלהם וכן הלאה. ברגע שהישראלי ילמד להתנהג, ואפשר לחנך באמצעות אכיפה וחוקים שבאים להפוך את המדינה למקום מתחשב יותר בכולם, הוא יתחיל לדאוג בצורה בונה גם לעניינים אחרים.

  4. [Comment ID #91134 Will Be Quoted Here]

    אידיוט.
    מה זה קשור מה האורך של זה? (that's what she said)
    אולי יש אלמנטים מתוך העניין שהפכו להיות ויראליים? כמו התמונה שיש איפשהו באמצע, שהיא הקטע הויראלי בסיפור הנחמד והסופר מושקע הזה שעל הדרך אני אפרגן ליוצרים שלו גם.

    ואם מדברים על האורך, הסרט הכי ויראלי אי פעם – קוני2012 הוא לא באורך של חצי שעה?
    בקיצור נסכם שוב, אתה אידיוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים