רץ עכשיו ברשת: פחד אלוהים – זוג גילה תולעים בסיגריות נובלס

פחד אלוהים: זוג גילה תולעים בסיגריות נובלס
פחד אלוהים: זוג גילה תולעים בסיגריות נובלס

זוג גילה תולעים בסיגריות נובלס, בסטטוס בפייסבוק נכתב: "אנחנו זוג שמעשן נובלס כבר שנים רבות, לפני כחודש קנינו פקט של נובלס.. כשהדלקתי אחת מן הסיגריות חשתי בטעם מוזר ואז שמתי לב כי הפילטר עצמו מחורר בצורה מוזרה ולאורך הסיגריה יש חורים נוספים.. הוצאנו את שאר הסיגריות מהחפיסה וראינו שהדבר חוזר על עצמו.. צילמנו, החזרנו את הסיגריות לחפיסה ושלחנו מייל לדובק בצירוף התמונות.

באותו הערב כשחזרנו הביתה החלטנו לפתוח את כל החפיסות שנותרו מהפקט והעניין חזר על עצמו בכולן לכן החלטנו לפתוח סיגריה כדי לבדוק אם נמצא משהו בפנים פתחנו את אחת הסיגריות והופתענו למצוא בה תולעת חיה..!!

יום למחרת התקשרנו על הבוקר לחברת דובק (יצרנית נובלס), הם מצידם ביקשו שנשלח את החפיסות כדי שהם יוכלו לבדוק את הנושא במעבדה.. לפני מספר ימים (כמעט חודש לאחר ששלחנו את החפיסות) קיבלנו תגובה די יבשה ורשמית מדובק שאומרת "מתהוות לעתים תקלות טכניות מהסוג המצורף לפנייתך" ו"פיצוי" של פקט..

פחד אלוהים: זוג גילה תולעים בסיגריות נובלס
פחד אלוהים: זוג גילה תולעים בסיגריות נובלס

ביליתי את כל היום הזה בשיחות מול דובק.. בניסיון להבין מה הם גילו במעבדה אך הם מסרבים לענות ואומרים שהם לא מפרסמים מידע.. עם זאת, בצורה מוזרה כשאמרתי לבחורה בטלפון שהשארתי אצלי חפיסה אחת כזו בבית היא אמרה לי שהיא מקווה שאטמתי אותה טוב כי זה מסוכן.. העבירו אותי ממחלקה אחת לאחרת.. תשובות אנחנו כנראה לא נקבל מהם.. והם מבחינתם עשו את שלהם.. אז מעבר ל"פיצוי" של הפקט שגם ככה רובו הלך בעקבות התולעים גם תשובה נורמלית לא קיבלנו מהם.. אנחנו מפרסמים את כל זה כי לצערנו בימים אלו רק ככה גורמים לחברות להתייחס לצרכן.. !! אם למישהו יש רעיון נוסף על איך נוכל לטפל בנושא נשמח לשמוע":

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים