רץ עכשיו ברשת: יום שני ללא בשר – מה מיקי חיימוביץ' עשתה לפבלו רוזנברג שגרם לו לבכות?

refxid

קבלו את הסרטון החדש של יוזמת 'מיטלס מאנדיי' (יום שני ללא בשר) של מיקי חיימוביץ ו-"הקליניקה" בבימויו של נמרוד שפירא ובקולו של ירון לונדון. יח"צ: "אנשים רבים פונים אלינו לאחרונה ומספרים כי הם מאוד רוצים לאמץ את 'מיטלס מאנדיי' אבל הם לא תמיד מצליחים לזכור שזה יום שני. בשבילם יצרנו את הסימנים הבאים: כלבים כועסים שאין שאריות בשר, קצבים מובטלים, חרדים שמחים שאפשר לאכול קינוח שאינו פרווה, סבא שאינו זקוק לשיניים כדי ללעוס, הפרות שמחות במיוחד ו…פבלו רוזנברג? איך הוא קשור לעניין? צפו בסרטון".

תנועת Meatless Monday נוסדה בארץ בשנת 2012 כחלק מתנועה עולמית בעלת אותו שם ומתוך מטרה לצמצם את צריכת הבשר בעולם ובכך לתרום לסביבה ולכדור הארץ בו אנחנו חיים. התנועה מאמינה שיום אחד ללא בשר, של כל אחד מאיתנו, יעזור לכדור הארץ בו אנחנו חיים, לבריאות האישית שלנו ולאיכות החיים של בעלי החיים עצמם. יום שני נקבע, בכל העולם, כיום בו נוותר על צריכת בשר כחלק מאג'נדה בריאותית וסביבתית והתנועה הישראלית מתאימה עצמה לעקרונות אלה.

קרדיטים
בימוי ותסריט: נמרוד שפירא הפקה: Green Productions – רועי קורלנד, גל גרינשפן צילום: ספי הירש עריכה: טמיר אבידור, זיו קרשן עיצוב סאונד: גדי רז אפקטים ואנימציה: סטודיו RealmotionVFX מעבדה דיגיטלית: סינפוסט בע"מ מפיק בפועל: שחר גרייפר קריינות: ירון לונדון בהשתתפות: מיקי חיימוביץ', פבלו רוזנברג

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים