שימי

מזבלה

מאת: טל מילר

עונת הקיץ הקרבה ועמה ריבוי המופעים שמגיעים מחו"ל מביאה עמה ערך נוסף, שאני בטוח שלפחות חלק מהגולשים כאן בבלוג שמעו עליו, ואני מתכוון להתעוררות המטורפת של קמפיינים ברשתות החברתיות השונות. זה התחיל עם הקמתה של קבוצה בפייסבוק (קליק) להוזלת מחירי הכרטיסים להופעה של מטאליקה, קמפיין שמשך אליו כמעט 10 אלפים חברים, נמשך עם תנועה מאוד חזקה במקושרים וטויטים בלתי נגמרים בנושא, מה שהגיע עד לעיתוני היום ולמהדורות החדשות מה שגרם להפקה להתקפל ולהוריד את מחירי הכרטיסים באופן משמעותי.

ההתעוררות הזו נמשכה, כששתי מעריצות ישראליות של להקת פלסיבו (Placebo) האנגלית הקימו קבוצת פייסבוק (קליק) שקראה להביא את הלהקה לישראל. באופן מפתיע, לאחר תקופה קצרה יחסית נענה המפיק שוקי וייס לקריאות והחליט להביא את פלסיבו ארצה לאחר שגם הקבוצה הזו יצרה באזז עד רמה של ראיונות רדיו, פוסטים אורחים בבלוגים ואפילו הצלחה מסחררת לטויט מאוד מאוד מסויים.

מה שלא העליתי בדעתי, היה שהפעם אזכה להיות שותף בעצמי בקמפיין שייזום מעריץ ישראלי צעיר של פלסיבו. מדובר בשימי מושקוביץ, נער בן 17 ממגדל העמק (קליק לפייסבוק), שהחליט שאת פלסיבו חייב לחמם אמן צעיר בשם דודי בר דוד (קליק למייספייס). ברוב עוונותי אני מנהל ההפקה של דודי כך שדי מהר מצאתי את הוול של הפייסבוק שלי מלא כולו בקבוצה שמוקדשת על ידי שימי למטרה הנ"ל.

קבוצת הפייסבוק // Fan Page
קבוצת הפייסבוק // Fan Page

מובן שמיד נרתמתי למטרה, כי הרי אם אפשר להביא את פלסיבו, למה שלא ניתן הזדמנות גם לאמן ישראלי צעיר חדש ומרענן? וכך מצאתי את עצמי שולח לכל חבריי קבוצה לקמפיין אינטרנטי וגיליתי שוב מחדש כמה חזקה המדיה הזו וכמה קל להגיע אל אנשים שבאמת רוצים אוהבים ומפרגנים. אנשים, שכנראה לא ניתן היה להגיע אליהם בדרך אחרת. אז יאללה, בואו תעזרו לשימי שהצליח להפתיע גם אותי, לגרום לשוקי וייס להחליט שדודי בר דוד ראוי לחמם את פלסיבו. קליק לקבוצת הפייסבוק.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים