תרגע! כרטיסים לכנס מובייל לזיבלונים

מזבלה

ב-5 ביולי (יום שני הבא), יתקיים כנס Mobile Marketing 2010 של ארגון המובייל הישראלי – IMA. בכנס (קליק לאינפו) המתקיים זו השנה השלישית, יתארחו נציגים בכירים מ-AdMob, Buongiorno, Telecom Italia, ESPN, Google, ורבים אחרים כדוגמת ג'ף פולבר, לוי שפירו וליאור צורף. כמו בשנה שעברה, גם השנה יש לנו כרטיסים לכנס שיוענקו לשלושה זיבלונים וזיבלוניות שיצלחו במשימה סלולרית פשוטה.

והנה המשימה: אתמול אספתי את המחשב המפלצתי החדש שלי ואחרי שמיקמתי אותו במקום של כבוד על השולחן בדקתי שאכן כל החלפים במחשב הם על פי המפרט שהזמנתי. כמובן ששוב הוכח לי שהישראלי המכוער אף פעם לא מספק בדיוק את מה ששולם עבורו (בלשון המעטה) והיום אני הולך לבקר את הנבלות, להחזיר את המחשב ולחסום אותו בכרטיס האשראי. אני עצבני, עצבני מאוד – אבל אתם יכולים לרכך את העצבים שלי!

כל שעליכם לעשות הוא לשלוח תמונה בהודעת MMS לכתובת המייל הבאה: [email protected] אתם יכולים לשלוח אותה באמצעות הודעת MMS או אימייל. משהו נחמד וחביב שנתקלתם בו בבוקר ולאורך היום; תמונת עירום, תמונה של הכלב, תמונה של הבוס שלכם מחליק על בננה, לא משנה מה – העיקר שירגיע אותי. התמונה שתשלחו תגיע באופן אוטומטי גם לטוויטר, גם לאימייל וגם ולפון שלי. מחר אבחר 3 מהן שיזכו את שולחיהם בכרטיס לכנס. יאללה תרגיעו אותי.

אתר איגוד המובייל הישראלי
אתר איגוד המובייל הישראלי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים