דפי זהב זאפ משיקה את הדור הבא של אפליקציית הסלולר – כל העסקים במרחק נגיעה ממך!

דפי זהב זאפ
דפי זהב זאפ
דפי זהב זאפ
דפי זהב זאפ

zap דפי זהב, משדרגת את אפליקציית המובייל שלה לחיפוש בעלי מקצוע ועסקים ומשיקה גרסה מעודכנת, חדישה ונוחה יותר לשימוש. עולם המובייל נמצא בצמיחה מתמדת, מעל 40% מהשימושים נעשים באמצעות מכשירי הטלפון הנייד. האפליקציה החדשה של zap דפי זהב, מאגר אנשי המקצוע והעסקים הגדול ביותר בישראל, תכלול מספר פיצ'רים מתקדמים שנבנו תוך שיתוף פעולה עם מספר שירותי אונליין פופולאריים בהם שירותי המפות והניווט של WAZE שיאפשר לנווט בקלות לבית העסק, הזמנת מונית באמצעות Get Taxi והזמנת מקום במסעדות ומשלוחים באמצעות REST.

בין הפיצ'רים באפליקציה החדשה:
חיפוש קולי – המשתמשים יכולים לדבר ולקבל את מבוקשם, ללא צורך בהקלדה. נושא זה מקבל חשיבות רבה הן בשל בטיחות בזמן הנהיגה והן כעזרה לבעלי מוגבלויות שונות. חיפוש מבוסס מיקום – הצגת העסקים בקרבת המשתמש. מפות מתקדמות וניווט לעסקים בלחיצת כפתור באמצעות WAZE. חיוג מהיר בלחיצת כפתור – קל וזמין יותר ליצור קשר עם בעלי עסקים. אפשרות להזמין במהירות ובנוחות מונית לעסק באמצעות שת"פ עם שרות Get Taxi. תשלומים והזמנת שירותים און – ליין – האפליקציה החדשה מאפשרת הזמנת שולחן במסעדה או משלוח מהיר בלחיצת כפתור.

ניר למפרט, מנכ"ל zap group: "אפליקציית zap דפי זהב הינה השלמת המהלך בו התחלנו לפני כמה שנים, במסגרתו עברו כל אתרי הקבוצה אל הדיגיטל. ההשקה מגיעה במקביל להחלטה להפסיק את הוצאת המדריכים המודפסים של דפי זהב, ולהציע לכלל הצרכנים בישראל פורמט חדשני, עם כלים מתוחכמים ויעילים- למציאת בעלי מקצוע ועסקים מומלצים. אנו רואים את הגידול המאסיבי בשימושים בכל הפלטפורמות של אתרי הקבוצה- מהמובייל, ועונים על הצורך של הלקוחות בעזרת כלי זה. בעתיד הלא רחוק, תציע האפליקציה גם אפשרות לתשלום ישיר לבעלי המקצוע שיוזמנו באמצעותה."

האפליקציה זמינה להורדה למכשירי האנדרואיד בגוגל פליי (קליק) ולמכשירי האייפון באפסטור (קליק).

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

6 תגובות לפוסט

6 תגובות

  1. חברה של פעם, אולי הייתה רלוונטית בשנות ה-80
    היום מי צריך את השטות הזאת שיש אפליקציה כמו איזי או אפילו חיפוש פשוט בגוגל.

  2. אחרי שהתקנתי אותה האייפון שלי הפסיק לתפקד, לא ברור מה הם עושים שם אבל זה פשוט גמר לי את האייפון.

  3. חברה אבודה ומיושנת…..אם אתם רוצים אפליקציה טובה זה רק easy
    בדפי זהב ידחפו לכם פרסומות על חשבון תוצאות רלוונטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים