אפליקציית קוואנדו בתעמולת בחירות אלטרנטיבית המתקשרת את היתרונות של הסטארט-אפ הצעיר

Quando
Quando

אפליקציית קוואנדו (Quando), חברת סטארט-אפ ישראלית צעירה המספקת מרקטפלייס של מומחים ואנשי שירות בתחומים שונים ומאפשרת למשתמשיה להזמין שירותים שונים ישירות מיומנו של בית העסק, ללא שיחות טלפון, בזבוז זמן וטרחה מיותרת, משיקה קמפיין כרזות בחירות אלטרנטיבי, בכיכובם של 12 עובדי החברה המתקשר את היתרונות של האפליקציה.

קוואנדו טכנולוגיות בע"מ הוקמה ע"י המייסדים שלו חוליו שחר בורג ורן לנדאו בתחילת 2014. קוואנדו היא למעשה מרקט-פלייס של נותני שירותים מכל תחום; החל ממספרות וקוסמטיקאיות, מורים פרטיים, מנקים, שיעורי פילאטיס וכיתות יוגה ועד לאינסלטורים, טכנאי מקררים, טכנאי פלאפונים, וחשמלאים. האפליקציה מאפשרת לקבוע עם כל נותן שירות בזמן שנוח, ישירות דרך האפליקציה אל היומן של נותן השירות, ללא שיחות מיותרות וב-30 שניות בלבד.

Quando
Quando

גלעד שמרי, סמנכ״ל השיווק של Quando: "כמו בכל תקופת בחירות, עלויות המדיה מתייקרות ככל שמתקרבים ליום הבחירות.
במטרה לאתר דרך מקורית יתר וזולה יותר לקבל חשיפה, הושקעה מחשבה עד שעלה רעיון קמפיין הטייק-אוף על הבחירות. עלויות המדיה בתקופת הבחירות הם מאוד גבוהות בדיגיטל, מנגד כמו בכל סטרט-אפ תקציב השיווק שלנו מוגבל. הצלחנו לזהות שהמשאב הכי גדול שלנו הוא 13 העובדים בחברה. הרי לכל אחד מהם יש פרופיל פייסבוק. אז החלטנו לצאת בקמפיין גרילה בדיגיטל אשר לטובתו רתמנו את כלל עובדי החברה".

"השלב הראשון היה לצלם את כל העובדים בלבוש המתאים כשברקע גרין סקרין. בעזרת המעצב המוכשר שלנו איתי הרשקוביץ׳ עיצבנו לכל אחד מהם תמונות פרופיל וכן מספר ורסיות לתמונת הקאבר. כל ורסיה עושה טייק-אוף על קריאייטיב אחר מתוך הקמפיינים השונים של הפוליטיקאים.
את תמונת הפרופיל העלו כלל העובדים למשך כל תקופת הקמפיין ובנוסף כל 3-4 ימים, מעדכנים כל אחד מצוות העובדים את תמונת הקאבר לאחת הוורסיות שנעשו עבורם. באופן טבעי, אנו משתדלים לייצר לייקים ושיתופים הן אחד לשני, וכן כל אחד בקהילה שלו, עם החברים שלו הן בפייסבוק והן מחוצה לו. פעולת גרילה נוספת, היא שתילה של באנרים גנריים שהכנו בדיאלוגים ברחבי הרשת, כמו למשל הדיאלוגים שנעשים על גבי הוול של הפוליטיקאים המאפשרים זאת".

ממנכ"ל החברה, יניב שוכמן, נמסר: "מבלי להיכנס למספרים, הקמפיין עלה על ציפיותינו, הביא עמו הרבה חשיפה, הורדות, פעילות ובעיקר הנאה לכל הצדדים. מעבר לתועלות הברורות של מהלך כזה, הוא גם מאפשר שבירת שגרה וגיבוש של הצוות. אני יכול לשתף אתכם שהקמפיין גרר אחריו המון פרגון מצד אנשים מחוץ לארגון, בן על גבי הרשת והן בערוצים פרטיים. כמו שציינתי, הנאה לכל הצדדים. ללא ספק מדובר ברעיון מוצלח ובביצוע מוצלח ועל כך הקרדיט לגלעד ואיתי".

צפו גם: משרד היח"צ אופיר שפיגל משיק קמפיין בחירות אלטרנטיבי לקידום שירותי המשרד

קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו
קוואנדו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים