בסופר-פארם פחות התלהבו: מקאן משיקים את חג DAY של ניו פארם 365

חג DAY - ניו פארם
חג DAY – ניו פארם

משרד הפרסום מקאן תל אביב חוסך כסף ללקוחותיו ומשיק את חג DAY – מבצעי ראש השנה של רשת ניו פארם 365 (פשוט משתלם). המהלך תחת המסר: "אנחנו משקיעים פחות בפרסומת, והרבה יותר במבצע" זוכה ללא מעט תגובות אוף רקורד מצד אנשי סופר-פארם ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שלא מקבלים בחן רב את הפרסומת של מקאן, במיוחד לאור הביקורת הברנז'אית הנוקבת שמועברת שם על הפרסומות "המושקעות" של רשת סופר-פארם עם להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק, ולאור המחטף של נדב פרסמן מבאומן.

במקביל לסרטון של ניו פארם, סופר-פארם משיקה מחדש את ריקוד הפרפרים לתקשור מבצעי החג ברשת. הצרכנים אולי פחות מבינים את סגירת החשבון הזו בלב הפריים טיים, אולם בבאומן וברשת סופר-פארם הורמו הרבה גבות במהלך הימים האחרונים.

גורם בעולם הפרסום המקורב לנפשות הפועלות, מספר למזבלה: "אין בעיה שאנדרדוג יתקוף את המובילים בשוק ואת השפה הפרסומית שלו, רק שזה צריך להיות בטוב טעם ובסטייל. יש פרסומות קלאסיות של אנדרדוגים שנכנסו להיכל התהילה של הפרסום, דוגמת פפסי מול קולה – אבל בפרסומת הזו מקאן ממשיכים להוכיח שקריאיטיב זה לא הצד החזק שלהם."

קרדיטים
קריאייטיב: גליה קדם, דריה ליטובסקי, אנה סברז'ינסקיה, אמיר קפח ניהול לקוח: שבולת אביב, יעל אבוקסיס, יפעת צבר פלנינג: רביד טיבר, אלון ליבוביץ מוזיקה מקורית: ישי רזיאל לקוח: ניו-פארם 365 מנהלת שיווק: עדית פרידמן מנהלת פרסום: נטלי צוקרמן מנהלת דיגיטל ושיווק מקומי: אירה ויניצקי פוסט: ברודקאסט מפיק בפועל: נמרוד צוקר מפיקת פוסט: אלינור אלמגור מפיק: עמרי פז קריינות: תמר מור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים