הזבוב נחת בראול ולנברג: מקאן תל אביב משיק אתר חדש

תמונה: McCann Trinidad
תמונה: McCann Trinidad

ניצנים ראשונים להצטרפותו של מאור חן כמנכ"ל של משרד הפרסום מקאן דיגיטל. כזכור חן, בתפקידו האחרון מנכ"ל משרד הדיגיטל אקליפטוס, אחד ממשרדי הסושייאל מדיה הבולטים בישראל (הידוע בלוגו הזבוב), הצטרף במרץ השנה למשרד הפרסום מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן תל אביב, על רקע פרישתו של יוסי ארז כמנכ"ל המשרד.

חן, נחשב לאחד מאנשי הדיגיטל המוכרים והבולטים בישראל, הצטרפותו למקאן היא כחלק מחיזוק תחום הדיגיטל של קבוצת הפרסום, שנחלש בשנים האחרונות. מאז כניסתו לתפקיד השיקה מקאן כמה וכמה מהלכים בולטים בתחום הדיגיטל, מובייל ורשתות חברתיות, ועתה לרגל השנה החדשה, משיק משרד הפרסום גם אתר חדש ומשודרג לקודם.באתר החדש של מקאן אריקסון, ניתן לצפות בקמפיינים שונים של המשרד, להתעדכן בדבר משרות חדשות ועוד.

האתר החדש של מקאן נעשה אינהאוס, והוא פרי שיתוף פעולה של המחלקות השונות בקבוצת מקאן; מקאן דיגיטל ו- UMD יוניברסל מקאן דיגיטל (אופיר כהן). אורלי שלף עיצבה ותכנתה, דניאלה שלמה שפיגל ניהלה את הפרויקט עם ארז נתיב ועל הקופי אמון רועי רוקח.

כידוע, למרבית ממשרדי הפרסום אין אתר אינטרנט או בלוג. בין הבלוגים הראשונים של המשרדים בישראל היה זה של שלמור אבנון עמיחי Y&R שנסגר לפני שנים ספורות. ראובני פרידן אף הם השיקו בלוג שנסגר. אדלר חומסקי ובאומן בר ריבנאי לצידה של קבוצת מקאן אריקסון הם כיום משרדי הפרסום הגדולים היחידים שמתפעלים נוכחות אינטרנטית מחוץ לרשתות החברתיות וגם היא ב-Small Scale. בשונה מטרנד עולמי מזה שנים של משרדי פרסום אשר עיקר הפעילות סביב חיזוק המוניטין המשרדי דווקא מתקיים מחוץ לרשתות החברתיות.

קליק לביקור באתר החדש של מקאן.

האתר החדש של מקאן תל אביב
האתר החדש של מקאן תל אביב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים