עמית גל, מבכירי אנשי הקריאייטיב בישראל משיק ספר מקוון חדש בשם מימון המונים

עמית גל
עמית גל

הפרסומאי עמית גל, חבר קולקטיב תוצרת, מרצה במכללת ACC ע"ש תרצה גרנות ומבכירי אנשי הקריאייטיב בישראל, אשר בין תפקידיו כיהן כסמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ישראל, משיק ספר מקוון חדש בשם 'מימון המונים' המציג מדריך מעשי מקיף לבנייה והפצה של קמפיינים בתחום הגיוס באינטרנט (קראוד פאנדינג).

בשנתיים האחרונות התמקצע גל בתחום גיוס הכספים בפלטפורמות השונות, לזכותו אשר לזקוף גיוסים בהיקפים של כמעט מיליון ש"ח, עיקרם באתר HeadStart. בין הגיוסים המוצלחים של גל; פרויקט כנסת פתוחה שגייס 45 אלף ש"ח, ספר הילדים 'איציקידנה' שגייס 14 אלף ש"ח, פרויקט 'התזמורת המתגלגלת' שגייס כ-50,000 ש"ח, פרויקט 'הדרקונים לאליפות העולם' שגייס כ-150,000 ש"ח, מיזם 'אופנים בלי שרשרת' שגייס 315 אלף ש"ח וגיוס הכספים הויראלי של מפלגת 'עלה ירוק' שהניב למעלה מ-240 אלף ש"ח.

מימון המונים
מימון המונים

ספרו של גל 'מימון המונים' בהוצאת פראג הוא ספר מקוון הניתן לקריאה באפליקציית 'מנדלי קורא ספרים' בלבד. הספר מוצע למכירה בעלות של 39 ש"ח בלבד ומכיל 235 עמודים. 'מימון המונים' תוכנן, נבנה ונכתב במיוחד עבור אלו המעוניינים לגייס כספים בפלטפורמות השונות בארץ ובחו"ל . הספר בנוי כרשימת פעולות שיש לבצע, יום אחרי יום, בתקופת ההכנה לקמפיין ובזמן הרצתו. הספר מתבסס על שלל הפרויקטים בהם גל היה מעורב ומציג גם ראיונות עם מובילי פרויקטים אחרים. "בהתבסס על הספר ניתן לבנות קמפיין שעשוי היטב וכזה כבעל סבירות גבוהה להצלחה", מספר גל. הקליקו כאן לרכישה מקוונת.

עמית גל מסר: "לפני שלוש שנים נשבתי בקסמה של שיטת מימון ההמונים. היה זה במהלך קמפיין שעשינו לקראת בחירות 2013, לטובת אתר “כנסת פתוחה”. מאז הובלתי, הנחתי וייעצתי לקמפיינים רבים ומגוונים, ולמדתי על כוחה המהפנט של השיטה. העיקרון המהותי העומד בבסיסה, המעביר את מוקדי הכוח מהיחיד לרבים, הוא התפתחות ישירה ומחויבת המציאות של העקרונות הצומחים כיום בשדות הפוליטיקה, הכלכלה, החברה והתקשורת. אני מאמין בלב שלם כי מימון המונים יכול לתקן חלק גדול מתחלואי החברה האנושית, ולהעצים את מקומו של הפרט בתוכה. על כן אני משתדל ככל יכולתי לשתף ולהפיץ את הידע שרכשתי הן ברשת והן מחוצה לה בסדנאות, מפגשים אישיים ועכשיו גם בספר זה".

"אני משוכנע שיום אחד, ממש בקרוב, חלק משמעותי מההתנהלות הפיננסית שלנו כפרטים תתבסס על פלטפורמות מימון המונים. אז, העולם יהיה קצת יותר טוב. בינתיים, אין לי ספק שכל אדם סקרן וחרוץ דיו חייב לעצמו התנסות אחת לפחות בשיטה. אם לא כדי לתקן את העולם, לפחות בשביל לפתח את גבולותיו האישיים. בסוף, זו התשוקה והדבקות האישית שגורמות לקסם להתרחש…"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים