מנהלי השיווק המובילים במשק יפגשו לאירוע ייחודי בנושא המאבק התדמיתי של ישראל בעולם

מיתוג חיובי למדינת ישראל
מיתוג חיובי למדינת ישראל

המרכז הבינתחומי נרתם לתדרך מנהלים בכירים, מנהלי שיווק ואנשי פרסום של חברות מקומיות ובינלאומיות בישראל 'כיצד לסייע במאבק התדמיתי של ישראל בעולם'. המפגש "מיתוג ישראל – האם זו משימה בלתי אפשרית?" שנוצר בעקבות שיתוף פעולה עם קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' המאגדת מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק של החברות הבולטות במשק הישראלי.

המפגש, בהפקת איילת שוורץ ובניהולה של מירית משיח, יתקיים ביום שני ה-26.10 בין השעות 18:00-21:00 במרכז הבינתחומי הרצליה, במעמד הפרופסור אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד הבינתחומי הרצליה, אשר פועל רבות לחיזוק שמה ותדמיתה של ישראל בעולם. רייכמן אף ישא דברי פתיחה.

אוריאל רייכמן
אוריאל רייכמן

ברוח הזמן, נוצר לאחרונה שיתוף פעולה ייחודי בין קבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים' והפקולטה ללימודי מדיניות ציבורית, במסגרתו יציידו אנשי מקצוע מתחום הדיפלומטיה, את המנכ"לים ומנהלי השיווק הבכירים, בכלים לייצוגה, מיתוגה והסברתה של מדינת ישראל בעולם. הצורך להקניית כלים ותכנים הנוגעים למיתוג ישראל בעולם, עלה רבות בדיוני הקבוצה הפופולארית, אשר מרבית מחבריה, בעיקר אלה שעובדים עם ועבור חברות עולמיות כמו מיקרוסופט, גוגל, בנקים וחברות נדל"ן, נתקלים לעיתים קרובות בשאלות וטענות בנוגע למדיניות הישראלית בשטחים ומול האוכלוסייה הפלסטינאית.

אנשי המרכז הבינתחומי נחשפו לדיוני קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" ופנו אליהם בהצעה לקיום המפגש, מתוך רצון לעשות שימוש בניסיונם הרב של אנשי המרכז, שבמהלך מבצע עופרת יצוקה הפעילה הפקולטה ללימודי מדיניות ציבורית חמ"ל הסברתי, ממנו עמלו הסטודנטים והסגל על ההסברה של הצד הישראלי וזאת כדי להוות גורם מאזן להתקפות וההשמצות כנגד ישראל ברשתות החברתיות. לאחרונה הופעל חמ"ל זה בשנית, בעקבות חידוש פעילות הטרור בקו התפר בין ישראל והרשות.

מיתוג חיובי למדינת ישראל
מיתוג חיובי למדינת ישראל

המפגש כאמור יתקיים ביום שני הקרוב במרכז הבינתחומי הכניסה חופשית ולחברי קבוצת 'מנהלי שיווק מצייצים' (הקליקו כאן להצטרפות ולבקשת הזמנה). בין המרצים באירוע: ד"ר טל עזרן, מרצה וחוקר בבית ספר סמי עופר לתקשורת, הבינתחומי הרצליה, ירדן בן יוסף, ראש המרכז לדיפלומטיה ציבורית בבינתחומי וממייסדי חמ"ל ההסברה שהוקם במהלך עמוד ענן וצוק איתן, אלעד רצון מזרוע הדיגיטל של משרד החוץ וד"ר יאיר עמיחי המבורגר, ראש המרכז לפסיכולוגיה של האינטרנט, הבינתחומי הרצליה.

בין הנושאים שיעלו לדיון: כיצד אמור להתמודד מנכ"ל או מנהל שיווק ישראלי של חברה בינלאומית או חברה הפועלת בחו"ל, עם השאלות, הבקשה למידע והעניין שמגלים עמיתיו, בנושא המצב הביטחוני הרגיש כיום בישראל? כיצד שיחות העבודה השוטפות שלו וקשריו העסקיים עם קולגות בחו"ל, יכולים לסייע במיתוג נכון של ישראל בימים סוערים אלה?

אמיר שניידר, ממקימי הקבוצה: "מטרת האירוע היא להעלות למודעות את חשיבות ההסברה הלאומית של ישראל בקרב הקהילה העסקית והכלכלית. המפגש בין קהילה גדולה העוסקת מידי יום בנושאים של מיתוג ושיווק עם הניסיון הרחב של האקדמאים במרכז הבינתחומי בנושא הסברה לאומית היא בעינינו נכס חשוב מאוד ואני מקווה כי כל אנשי שיווק והפרסום שיגיעו לאירוע יצאו ממנו עם כלים לשיווק ומיתוג של ישראל בעולם דרך עבודתם היומית עם הקולגות שלהם מחו"ל וברשתות החברתיות בהן הם פעילים".

טל ספיבק, ממקימי הקבוצה: "החיבור בין מנהלי שיווק ואקדמיה הוא מבורך, השיתוף של המידע שיווצר באירוע זה יכול לעזור לארגונים רבים אשר פועלים בזירה הבינלאומית להבין את הקשיים השיווקיים אותם הם חווים ולאתר פתרונות משותפים עם סמנכל"י שיווק מסקטורים אחרים. אנחנו קהילה ישראלית אחת שמתמודדת עם קשיים שיווקיים ברחבי העולם ולכן אנו שמחים לחבר את מייטב המוחות לזירה אחת של דו שיח שיווקי".

מיתוג חיובי למדינת ישראל
מיתוג חיובי למדינת ישראל

קהילת 'מנהלי שיווק מצייצים' נוצרה כרשת חברתית למנהלי שיווק ומשמשת פלטפורמה וירטואלית למנהלים בכירים בתחומי הקמעונאות, נדל"ן, פיננסים, מזון, בנקאות ועוד, במסגרתה הם גם יוצרים שיתופי פעולה רבים. ייחודה של הקבוצה הוא בסיעור המוחות במרחב הווירטואלי שהופך אותה לקהילה אמיתית של אנשי השיווק והפרסום בישראל. הקבוצה מנוהלת ע"י 4 חברים בעלי ניסיון בשיווק ופרסום: המייסד, אמיר שניידר, מנהל שיווק בקבוצת אלדר, טל ספיבק, סמנכ"ל שיווק במרכז הבנייה הישראלי, לירן פורמן, מנהל שיווק בקמחי תאורה והפרסומאית ומעין גוטמן.

>> להצטרפות לקבוצה ולבקשת הזמנה לאירוע

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. זה פתוח לקהל הרחב??
    וכן תודה לך דורי על העדכון!-תמשיך לעדכן על ארועים ביקשו במשרד למסור לך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים