מנהלי השיווק בחרו: הפרסומות של טרה, יס וביטוח 9 מיליון הן הבולטות במשק הישראלי

מנהלי שיווק מצייצים, מדד הקמפיינים
מנהלי שיווק מצייצים, מדד הקמפיינים

מנהלי השיווק שניזונו עד כה ממדדים כדוגמת 'הפרסומות הזכורות והאהובות' של גלובס וסקרים שונים של מכוני המחקר, מחפשים מדדים נוספים, הפעם כאלו שיעשו גם השוואה בין החיבה הברנז'אית לקמפיינים אל מול החיבה הצרכנית.

קבוצת הפייסבוק הפופולארית 'מנהלי שיווק מצייצים' שהוקמה לפני כחצי שנה על ידי אמיר שניידר, טל ספיבק, לירן פורמן ומעין גוטמן, משיקה בשיתוף פעולה עם אתר mako מדד חדש בשם 'הפרסומאים VS עם ישראל' המדרג ראש בראש את דעתם של חברי קהילת מנהלי השיווק אל מול סקר של מכון המחקר פאנלס שמופץ בקרב הקהל הרחב.

על פי תוצאות המחקר הראשון שמתפרסם היום, עולה כי על פי מנהלי השיווק, טרה היא המפרסם הבולט של התקופה החולפת, חברת הלוויין yes במקום השני וחברת הביטוח 9 מיליון במקום השלישי. מגדל וסופר-פארם חותמות את החמישייה הראשונה. גם במדד של הציבור הרחב התוצאות די דומות, יס מתמקמת במקום הראשון, טרה במקום השני, מגדל במקום השלישי, וביטוח ישיר וסופר-פארם חותמות את החמישייה.

מדד מנהלי השיווק
מדד מנהלי השיווק

על פי מה שנמסר מ-mako: "ממצאי סקר שנערך עבור MAKO על ידי מכון המחקר פאנלס. בסקר השתתפו 499 חברים בפאנל המשיבים האינטרנטי של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל – מגיל 18 ומעלה. הסקר נערך בתאריך 19 עד 22 בנובמבר 2015. טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.4 אחוזים."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים