האח הגדול 7 חוזר: קשת ואנדמול עוצרות את הזמן בפרומו לעונה השביעית של האח הגדול

האח הגדול 7
האח הגדול 7

תוכנית הריאליטי המדוברת והנצפית ביותר בישראל חוזרת לטלוויזיה. אחרי עונת ה-VIP האחרונה, 'האח הגדול' חוזרת לטלוויזיה לעונה שביעית ורגילה, אנדמול ישראל וזכיינית ערוץ 22 'קשת' מציגות פרומו ראשון עבור הריאליטי שיעלה לשידור ב-16.12. הפרומו מושק תחת הכותרת: "האח הגדול עוצר את הזמן".

האח הגדול 7
האח הגדול 7

גם העונה השביעית תהיה בבימויו וניהולו של "האח הגדול" יורם זק, השינוי העיקרי בקאסט היא עזיבתו של אסי עזר שיוחלף ע"י קורין גדעון שתנחה את הריאליטי לצידו של ארז טל. זהותם של דיירי האח הגדול היא עדיין בגדר סוד הפקתי אולם בין היתר נחשף בפורטל עומרי חיון כי מייקל אלרוי ושי מיקה יפרח יהיו בין הדיירים. אלרוי הוא טרנס-סקסואל ששינה את מינו לגבר, מיקה יפרח היא סטייליסטית וחברת ילדות של תאיר ראדה ז"ל שנרצחה בדצמבר 2006.

בשנת 2013 רכשה אנדמול העולמית, אחת מחברות ההפקה והפורמטים העצמאיות הגדולות בעולם ומי שעומדת מאחורי הפורמט המצליח של ה-Big Brother, כ-51% מחברת קופרמן הפקות של אלעד קופרמן ובכך קופרמן שינתה את שמה ל"אנדמול ישראל". בעקבות הרכישה החלה החברה בשיתופי פעולה נרחבים יותר גם עם זכיינית ערוץ 22 רשת וב-2014 רכשה אנדמול כ-30 אחוז מרשת.

"אומרים שאף אחד לא יכול לעצור את הזמן, אז אומרים. ב-16 בדצמבר האח הגדול יעצור את הזמן" מתוך הפרומו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. פרומו מפתיע לטובה, אני קצת מרחם על האנשים שמבזבזים את כישרונם על הפח הגדול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים