הפרסומאים VS עם ישראל: מקאן ת"א ובאומן בר ריבנאי הם משרדי החודש עפ"י מנהלי השיווק

הפרסומאים VS עם ישראל
הפרסומאים VS עם ישראל

בחודש שעבר השיקה קהילת "מנהלי שיווק מצייצים' בפייסבוק המנוהלת על ידי אמיר שניידר, לירן פורמן וטל ספיבק, מיזם חדש, במסגרתו מדורגות הפרסומות הטובות, האהובות והזכירות של החודש בשני מדדים, האחד מדורג על ידי קהילת מנהלי השיווק, ומנגד מדד שמדורג על ידי הגולשים דהיינו עם ישראל וזאת באמצעות חברת המחקר 'פאנלס' ומדור כסף באתר mako.

על פי הדירוג החודשי עולה כי עם ישראל דווקא מעדיף את הפרסומת האחרונה של אל על מבית מקאן תל אביב, בזמן שזו דורגה על ידי הצרכנים במקום הראשון, בקרב מנהלי השיווק היא מדורגת כשלישית. במקום הראשון במדד מומחי הפרסום, לאומי דיגיטל, אף היא מבית מקאן אריקסון, מתברגת במקום הראשון, קפה טורקי עלית של באומן בר ריבנאי במקום השני, אל על כאמור במקום השלישי, תאגיד המחזור תמיר מתברג במקום הרביעי עם פרסומת של גליקמן שמיר סמסונוב, AIG במקום החמישי, קרולינה למקה של ראובני פרידן במקום השישי, שטראוס של באומן במקום השביעי ו-BBB של משרד הפרסום KDA במקום השמיני, לצד בזק של אדלר חומסקי & ורשבסקי שחותמת את רשימת הפרסומות האהובות על מנהלי השיווק.

במדד "עם ישראל" אל על מתברגת במקום הראשון, תאגיד תמיר במקום השני, חברת הביטוח AIG במקום השלישי, לאומי דיגיטל במקום הרביעי, שטראוס במקום החמישי, קפה טורקי עלית במקום השישי, רשת BBB במקום השביעי, בזק במקום השמיני וקרולינה למקה במקום התשיעי. בדומה לתוצאות מדרג "הפרסומות הזכורות והאהובות" של גלובס, שם כדרך קבע מתברגים משרדי העל, גם במדרג הנוכחי ישנה הבעת אמון הן צרכנית והן מקצועית בתוצרים של משרדי הפרסום הגדולים, בראשם מקאן תל אביב, באומן בר ריבנאי, אדלר חומסקי & ורשבסקי וראובני פרידן.

הפרסומאים VS עם ישראל
הפרסומאים VS עם ישראל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים