דבי & רון משיקים מהלך תוכן מותגי עם השף ברק יחזקאלי עבור יד מרדכי של שטראוס

רון שלי, מייסד ומנכ"ל דבי&רון דיגיטל
רון שלי, מייסד ומנכ"ל דבי&רון דיגיטל

לרגל השנה החדשה, חברת הדיגיטל דבי & רון, מקבוצת דבי תקשורת של משה דבי ורון שלי, מתחדשת בלקוח משמעותי שמצטרף לשורת לקוחות המשרד; מותג יד מרדכי של קבוצת שטראוס. עם קבלת התקציב, הפיקה החברה מהלך שיווק-דרך-תוכן (תוכן מותגי) באמצעותו תקדם את מוצרי המותג בכל ערוצי הדיגיטל.

בימים אלה עולה לרשת סדרת סרטי מתכונים אשר פותחו יחד עם השף ברק יחזקאלי ובכיכובו, תחת הסלוגן 'מרגש כל טעם'. הסדרה החדשה היא יריית הפתיחה של מהלך אסטרטגי של יד מרדכי, אשר החליטה להקים נכס דיגיטלי ולהוביל מהלכי תוכן ברשתות החברתיות. פעילות הדיגיטל והתוכן משלימים את אסטרטגיית השיווק של המותג יד מרדכי, המתפתח לעולמות של העשרה קולינרית עם התרחבות ליין המוצרים של החברה.

סלסת עגבניות מעושנות: מתכון של שף ברק יחזקאלי ויד מרדכי

דנית צוקרמן, מנהלת השיווק של יד מרדכי: "כחלק מאסטרטגיית ההעשרה הקולינארית שאנחנו מובילים בשנה האחרונה, שבבסיסה הבאת הקולינריה לכולם ובכל מקום, יצאנו למהלך מתמשך שיאפשר לנו לקיים דיאלוג משמעותי עם הצרכנים שלנו ולהעניק להם ערך מוסף בעולם התוכן הקולינארי".

"יד מרדכי הוא מותג אהוב ומוכר בכל בית בישראל, בעיקר בדבש, בשמן הזית ובמעדני פרי וקונפיטורות. לפני כשלוש שנים התחלנו בהתרחבות לקטגוריות חדשות והשקנו את חומץ הבלסמי שלנו. בשנה האחרונה הוספנו קטגוריות נוספות אל מדף מוצרי האיכות שלנו: מיץ לימון טבעי וליים, סדרת רטבים לבישול והחודש השקנו סירופ מייפל טבעי. לערוצי התוכן הדיגיטליים וערוצי הסושיאל חשיבות עליונה בהבאת הבשורה הקולינרית שלנו לכל מטבח בישראל. על מנת לתמוך באסטרטגיית זו אנו יוצאים במהלך דיגיטלי משמעותי וארוך טווח, שיתן ערך מוסף לצרכנים שלנו ויעמיק את הקשר איתם" מרחיבה צוקרמן.

שיפודי סלמון בצ'ילי ושום: מתכון של שף ברק יחזקאלי ויד מרדכי

רון שלי, מייסד ומנכ"ל דבי & רון דיגיטל מסר: "אנו גאים בהבעת האמון של יד מרדכי ובבחירה בדבי&רון בהובלת מהלך תוכן אסטרטגי אשר מבטא תפישה חדשנית בבניית המותג דרך ערוצי הניו מדיה. כשתוכניות בישול כמו מאסטר שף ואחרות מובילות את טבלאות הרייטינג, היה ברור לנו שהמשימה שלנו היא לייצר פורמט תוכן מנצח עבור יד מרדכי אשר מעניק לצופים חוויה קולינרית חדשנית חוויה זו תתוקשר לצרכן בכל רחבי הרשת ובאמצעות מגוון הכלים הרחב העומד לרשותנו".

שומר צלוי במייפל של יד מרדכי: מתכון של השף ברק יחזקאלי

בננות צלויות בקצפת מייפל יד מרדכי: מתכון של השף ברק יחזקאלי

טבולה פיצוחים: מתכון של השף ברק יחזקאלי ויד מרדכי

קרדיטים
סמנכ"ל לקוחות: איציק אדרי מנהל תוכן ראשי: שחר פרנהיימר ארט: פרי קסטיאל, עתר מונקדיאם פלנר: דני שקט הפקה: קוקורוזה – דני רוסטר, ליאור רז מפיקה בפועל: לירון עומר במאי: תמיר אבידור עורך: טל אלקלעי צלם: רותם ירון מפיקת פוסט: דנה אבידור

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים