מתכון הבננה ספליט של גרייט דיגיטל וקונדומי R3 ישאיר אתכם עם פה פעור

בננה ספליט עפ"י R3
בננה ספליט עפ"י R3

ניאופרם מוצרי צריכה, יבואנית מותג הקונדומים הגרמני R3 בישראל, מחזקת את פעילות הסושיאל שלה עם תוכן מותגי מקורי של גרייט דיגיטל.

מתוך R3 בפייסבוק
מתוך R3 בפייסבוק

לציון הוולנטיינס דיי (יום האהבה), עולים בגרייט עם מתכון מקורי ולמבוגרים בלבד של בננה ספליט. כחלק מניהול התוכן השוטף, אימצו בעמוד הפייסבוק של R3 את קונספט ריבועי הסטטוסים המוכר, במסגרתם עולים הגיגים, תובנות ומשפטים דחקאיים שמתקשרים את המסר: "חבל שאבא שלו לא השתמש בקונדום גרמני".

ביוני שנה שעברה הושקה השפה החדשה של R3 באמצעות פובליסיס ת"א. תחת הסלוגן: "עוצמה ואיכות גרמנית" עלו בניאופרם עם כמה מהלכים נרחבים ברשת ומחוצה לה, שכללו סרטוני דיגיטל, תכניים מותגיים לפייסבוק (ראו: מעבדת הניסויים), פעילות משפיענים באינסטגרם ועוד.

בגרייט דיגיטל (Great Digital Partners), מיצבו עצמם בשנה האחרונה כמשרד הבולט בעולם הסושיאל, עם הפקות מקור ויראליות למותגים כמו 'גלידת שטראוס', קליק ו-Nike. בדירוג עמודי המותגים האינטראקטיבים ביותר לשנת 2016 של המזבלה ו-SpyTheNet, בגרייט הצליחו להתברג עם 3 כניסות, מתוכן שני המקומות הראשונים – גלידת שטראוס וקליק.

>> רוצים לעבוד בגרייט?

בננה ספליט למבוגרים בלבד?
בננה ספליט למבוגרים בלבד?

קרדיטים
סמנכ"ל קריאטיב: רז מסינג מנהל מחלקת תוכן: אליאב מנדלסון צילום, הפקה וסטיילינג: אינהאוס – גרייט דיגיטל מנהלת תוכן מדיה חברתית: עדי רכטר מנהל מחלקת מדיה חברתית: ברק ראובן סופרוויזרית: כרמל רם תקציבאית: עדי משה קונדיטורית: מור ורטהיים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. טוב, זה פשוט נוראי.
    פרובוקציה לשם פרובוקציה בלי שום שפיץ.
    "בואו נעשה זין מבננה וגלידה!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים