חרף השמועות, איתן פרצלינה והבינלאומי עדיין משקיעים בך

הבינלאומי משקיעים בך, אסי כהן
הבינלאומי משקיעים בך, אסי כהן

האם סדרת הרשת 'משקיעים בך' של גליקמן שמיר סמסונוב, זרוע הדיגיטל של המשרד GNS Digital והבנק הבינלאומי נגנזה לאור מסרים פוגעניים? כחודש עבר מאז השקת הפרק הראשון 'הטעות' בסדרת הרשת של הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן, וזאת למרות שתוכננו פרקים נוספים בסדרה שמונה כ-6 סרטונים.

במסדרונות משרדי הפרסום ובמיילים האדומים, החלו אלה לדווח כי הסדרה נגנזה וירדה מהאוויר בטרם עת, וזאת לאור טענות של גולשים רבים שהצביעו על פרסום פוגעני כלפי מזרחיים תוך הצגת סטריאוטיפים של דמותו של המזרחי הישראלי.

באחד המיילים שהגיעו למזבלה נכתב: "קמפיין הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ירד מהאוויר לאחר טענות קשות על גזענות נגד מזרחים. הפרקים הבאים כבר לא הועלו בעקבות זאת. שמועות מדברות על אדם אחד או יותר שסיימו את תפקידם בעקבות המקרה."

במסגרת הפרק הראשון הוצגה דמותו של אסי כהן, 'איתן פרצלינה', מנהל חדש והזוי במעט של 'דפוס פרצלינה' שבין היתר מטפל גם בבנק הבינלאומי. הקמפיין שעלה בסדרת פרסומות קצרות בטלוויזיה, הפנה את הגולשים לצפייה מלאה בפרק הראשון שעלה בערוץ היו טיוב של הבנק, שם הנ"ל זכה לכ-775 אלף צפיות, רובן ממומנות.

הגולשים הגיבו בהמוניהם לסרטון שעלה בשלל הפלטפורמות, בין התגובות ניתן להבין כי חלק לא קטן מהגולשים חולק על הפן "הגזעני" שבה הוצגה דמותו של פרצלינה בסדרה. גולשים אחרים דווקא תמכו בסדרה ההומוריסטית שזכתה גם לפידבקים חיוביים.

פרסומת הטלוויזיה: הבינלאומי משקיעים בך

בין התגובות לסרטון: "הבנק של האשכנזים היפים באים לבקר את המזרחי הטיפש לראות אם הוא עשה תעבודה כמו שצריך אבל כמובן שהוא הדפיס הכל עם שגיאות כתיב…משרד פרסום של נאצים גבלס היה גאה בכם" // "אתם אומרים שזה הומור. אבל ההומור הזה נמשך כבר 60 שנה,זה כבר לא מצחיק תבינו את זה. די לגזענות הזאת!" // "גזענים חשוכים, הבינלאומי נפלתם לאותו בור של חב' באמונה" // "לא מצחיק כלל ועל גבול עובר את הטעם הטוב עם סטריאוטיפים הזויים,כנראה שבבינלאומי גמרו לשפץ את כל הסניפים ועדיין נשאר להם המון כסף אחריי משכורות המנכלים ותספורות הטייקונים ואמרו בוא נראה מה עוד לא עשינו-אה פרסום באינטרנט,ותקציב לקופירייטרים סוג ז."

חלק מהגולשים הזועמים אף קראו לחרם על הבנק, אחרים הצהירו כי לאור הקמפיין הם שוקלים לעזוב אותו. לאור התגובות, בבנק הבינלאומי ובמשרד הפרסום לקחו צעד לאחור והקפיאו זמנית את עליית הפרקים הנוספים, יתכן והם נערכו מחדש, אולם בניגוד לספקולנטים, הפרק השני של 'משקיעים בך' שזוכה לשם 'החתונה' יעלה לאוויר הרשת כבר בימים הקרובים, כך נודע למזבלה.

גורמים במשרד הפרסום 'גליקמן שמיר סמסונוב' ובבנק הבינלאומי אישרו למזבלה כי הסדרה תשוב כבר בימים הקרובים עם פרק חדש.

פרק 1 בסדרת הרשת 'משקיעים בך'

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים