שרון ערמי מונתה למנהלת השיווק של תדיראן טלקום מקבוצת אפקון החזקות

שרון ערמי, צילום: דנה אקלר
שרון ערמי, צילום: דנה אקלר

חברת תדיראן טלקום (Tadiran Telecom), מודיעה היום על מינויה של שרון ערמי (Sharon Arami) כמנהלת השיווק של החברה. לערמי ניסיון נרחב בעולם הפרסום והשיווק, בעברה מנהלת מרקום בחברת 'אתוסיה' שם הייתה אמונה על התקשורת השיווקית של החברה. בין תפקידיה בעבר, שימשה ערמי כמנהלת שיווק בחברת האינטראקטיב פרפל של יואב מאור ואורי מנדי ומנהלת מחלקת דיגיטל ומדיה חברתית של משרד היח"צ 'לניאדו תקשורת ויחסי ציבור'.

בתפקידה החדש כמנהלת השיווק של תדיראן טלקום, תהיה ערמי אחראית על תהליך המיתוג מחדש של החברה, בנייה ויישום של אסטרטגיה שיווקית לארגון בתחומי התקשורת השיווקית וזאת בהתבסס על מחקר וניתוח השוק ושחקניו, בנוסף, ערמי תוביל את הקמת האתר החדש של תדיראן טלקום, תנהל הפקת כנסים ואירועים מקצועיים, לצד דיוור, קידום ופרסום פעילות החברה גם בערוצי המדיה החברתית וברשתות השונות.

שרון ערמי
שרון ערמי

תדיראן טלקום בע"מ היא שחקנית מוכרת בעולם שירותי התקשורת בישראל ועוסקת בעיקר באינטרגרציית מערכות תקשורת לעסקים. החברה הוקמה בשנת 1956 ע"י קונצרן כור, כמשווקת של פתרונות תקשורת עסקית ותקשוב. בשנת 1986 הייתה תדיראן שותפה בהקמת חברת הסלולר הראשונה בישראל – פלאפון, בשיתוף עם חברת מוטורולה. באותה שנה אף הקימה עם שאול אלוביץ' את חברת יורוקום.

כיום תדיראן טלקום היא חלק מקבוצת אפקון החזקות בע"מ שבשליטת 'קבוצת שלמה' של איש העסקים שלמה שמלצר ז"ל, מייסד ובעלי מותג השכרות הרכב "שלמה Sixt" שהלך לעולמו ביולי 2014. בתדיראן טלקום מועסקים למעלה מ-150 עובדים שמעניקים שירות לכ-1,500 עסקים בישראל. מנכ"ל החברה הוא צביקה אלפי ואת מערך יחסי הציבור מוביל משרדו של רני רהב – רן רהב תקשורת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים