אחרי BBB, אסתי הרשקו היא מנהלת השיווק החדשה של קבוצת לאנדורה

אסתי הרשקו
אסתי הרשקו

קבוצת ההשקעות לאנדורה (Landora) שבבעלות איש העסקים ברק אברמוב, שאוחזת במספר מותגים מעולם המסעדנות, בהם: JAPANIKA, קינג ג'ורג', ציפורה אקספרס, YOGO ופינקי, מודיעה על מספר מינויים בכירים בחברה, בהם מינויו של דוריאן קופיט שנכנס לתפקיד מנכ"ל הרשת ויהיה אחראי על כלל פעילות הקבוצה והצטרפותה של אסתי הרשקו, בעברה מנהלת השיווק של רשת BBB שמתמנה למנהלת השיווק של הקבוצה. במסגרת תפקידה תהיה הרשקו אחראית על מיתוג הרשתות, הקמה ופיתוח מועדון לקוחות, שיתופי פעולה אסטרטגיים, פיתוח מערך הדיגיטל ועוד.

אסתי הרשקו
אסתי הרשקו

בעברה שימשה הרשקו כמנהלת השיווק של רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, במסגרתו ניהלה את מערך השיווק לרבות הנכסים הדיגיטליים ומועדון הלקוחות של BBB, שבתקופתה הפך להיות הגדול בענף. הרשקו בעלת רקע עשיר בתחום הפרסום והשיווק; היא החלה את דרכה כמנהלת לקוחות אסטרטגיים במשרד הפרסום "אם דיירקט" מקבוצת מקאן אריקסון. בהמשך שימשה כמנהלת פרויקטים שיווקיים בסוכנות השיווק הפרסונאלית סגמרקטינג וכמנהלת שיווק של רשת הנעליים INSIDE OUT בבעלות אייל קיציס ואילן ג'רבי.

קופיט, שמצטרף לחברה כמנכ"ל, שימש בעברו כמנכ"ל רשת קפה רוטשילד. בתקופת כהונתו הרשת צמחה מ-5 ל-12 סניפים, כאשר את צמיחת הרשת ליווה הסלוגן אותו השיק קופיט "בנדיבות". קופיט גם שימש כיועץ בכיר ברשת ישרוטל בתחום הקפה המשקאות, היה חלק מצוות ההדרכה של הסניף הראשון של קפה לנדוור וכן חלק מצוות ההדרכה והפיתוח של מערך הקפה ברשת yellow. בנוסף ליווה פרויקטים עסקיים בארץ ובחו"ל.

עוד מצטרפת לקבוצה, נורית אילן שמתמנה לתפקיד מנהלת הפיתוח הרשתי בקבוצה. במסגרת תפקידה תהיה אילן אחראית, בין היתר, על הסכמי ההתקשרויות, המכרזים והחוזים בקבוצה, ניהול משא ומתן ואיתור לוקיישנים לסניפי הקבוצה .לאילן ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום הקניונים. בתפקידה האחרון עבדה בשיווק נכסים מניבים בקנדה ישראל, ולפניו שימשה במשך 18 שנים כעוזרת למנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי.

ברק אברמוב מסר: "קופיט, הרשקו ואילן מביאים ללנדורה את ניסיונם העשיר. אני סמוך ובטוח כי אנשי הצוות הבכירים והחדשים שהצטרפו לקבוצה יקדמו את האסטרטגיה החדשה של הקבוצה במטרה לפתח את קבוצת לנדורה ולהפכה לקבוצת המסעדות המובילה בישראל".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים